Vajon melyik márka képes ilyen számokat produkálni?
Redmi készül a legújabb zászlóhajójának elindítására, de mielőtt a K20-szal színpadra lépnek, a márka háza tájékán volt egy másik fontos esemény, amit meg kellett ünnepelniük és mi sem mehetünk el szó nélkül mellette. A Redmi 7-es sorozatának eladása elérte a 10 millió eladott darabot világszerte, ami mindössze 129 nap alatt sikerült. Xiaomi társalapítója, Lei Jun osztotta meg a jó hír és ezt követően az ünnepi tortáról is posztolt egy fotó.
A Redmi 7-es sorozat három verziót tartalmaz - a Redmi 7-et, a Redmi Note 7S-t és a Redmi Note 7 Pro-t. Az első kettő típus közötti különbségek elenyészőek, a Redmi Note 7 Pro azonban egy erősebb lapkakészletet és egy 48 MP-es kamerát tartalmaz Sony IMX586 érzékelővel.