A nemzetközi előrendelési adatok alapján már jól sejtettük, hogy a Galaxy S24 milyen jól fog menni, a Samsung pedig most elárulta, hogy legújabb zászlóshajója miként bizonyult sikernek Európában.
A vállalat szerint a fogyasztók Európa-szerte „a kiskereskedőkhöz özönlöttek, hogy kézbe vegyék a készüléket”. A Galaxy S24 előrendelései az első hét napban meghaladták a Samsung által tavaly a Galaxy S23 termékcsaládra leadott előrendelések számát. Az olyan országokban, mint Hollandia, az előrendelési adatok 50%-kal magasabbak voltak, mint a Galaxy S23, S23+ és S23 Ultra esetében tavaly.
A Galaxy S24, S24+ és S24 Ultra iránti nagy kereslet némi késedelmet okozott a szállításban, és úgy tűnik, a kereslet tovább növekszik, a készletek pedig gyorsan fogynak, aminek következtében a kereskedők azt mondják az érdeklődő fogyasztóknak, hogy figyeljék a készletlistákat.
A Samsung nem bontotta le modellenként az előrendelési adatokat, de a többi régió fogyasztóihoz hasonlóan az európai vásárlókat valószínűleg jobban érdekli az S24 Ultra. A csúcsmodell mindig is jobban teljesített, ha a Samsung zászlóshajóiról van szó, és nyilvánvaló, hogy a legtöbb vásárló, aki hajlandó jócskán fizetni, továbbra is az abszolút legjobbat részesíti előnyben.
A Samsung kétségtelenül profitál abból, hogy az elmúlt hónapokban világszerte fellendült az okostelefon-eladások általános növekedése. Azt azonban még várni kell, hogy meddig tart az izgalom a Galaxy S24 termékcsaláddal kapcsolatban, és hogy az összértékesítés eléri-e a Galaxy S10-ét, amely a koreai óriás utolsó zászlóshajója volt, amely átlépte a 30 milliós határt.