A Redesek ismerõseiknek is a Vodafone-t ajánlják

2016.02.04| Vodafone
Címkék:

Vodafone

,

Red

,

előfizetés


A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek.

„A Vodafone számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége. Ezért nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon a Vodafone-t választók voltak a legelégedettebbek az elõfizetéses, és ezen belül a korlátlan csomagokat használók közül a roaming korlátok lebontását követõ idõszakban” mondta Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

Az ügyfelek elégedettségének az egyik legfõbb mutatója az úgynevezett NPS (Net Promoter Score) mutató, amely egy a szolgáltatást ajánlók és nem ajánlók különbsége alapján számolt index. Az NPS 2015 április 1. és szeptember 30. közötti értéke szerint a Vodafone elõfizetéses és Redet használó ügyfelei a többi mobilszolgáltató ügyfeleihez képest kiemelkedõen nagy mértékben ajánlanák a Vodafone szolgáltatásait ismerõseiknek, barátaiknak.

A szolgáltatás ajánlási mutató – 2015 április 1. és szeptember 30 között. (kumulált adat)

 További friss Telefongurus hírek erre!

Alexandre Froment-Curtil emlékeztetett rá, hogy a Vodafone az elmúlt évek során számos olyan szolgáltatást vezetett be, amely hozzájárult az ügyfelek elégedettségéhez. Ezek között említette, hogy az ügyfelek Európa legnagyobb 4G hálózatát használhatják, és hogy a roaming korlátok lebontásának köszönhetõen 2015 áprilisa és decembere között a Red ügyfelek több mint 80 millió megabájt adatot forgalmaztak, és 60 millió percet beszéltek az EU területén roaming környezetben különdíjak nélkül. Az ügyfelek elégedettségéhez hozzájárulhattak a Red ügyfelek számára nyújtott kényelmi szolgáltatások, a tarifába foglalt készülékbiztosítás, valamint a Red Asszisztensek munkája, akikhez a Red ügyfelek 2015-ben átlagosan alig 6 másodperc alatt eljutottak a telefonos ügyfélszolgálaton.

A szolgáltatások ajánlási hajlandóságának fõ mutatója, az NPS (Net Promoter Score), amelyet a Vodafone a szolgáltatási szektorban széles körben alkalmazott és elfogadott mérési módszertan alapján követ figyelemmel. A kutatást 2011 óta a Vodafone Group valamennyi piacán egységesen, az adott piacra reprezentatív módszertannal végzik el. Az NPS-kutatás során a megkérdezetteknek egyetlen kérdésre kell válaszolniuk. A kérdés úgy szól, hogy “Ha barátai, ismerõsei tanácsért fordulnának Önhöz, hogy melyik mobilszolgáltató válasszák, ajánlaná-e a saját mobilszolgáltatóját?”

A Vodafone és a versenytársak ügyfélbázisán zajló lakossági felmérés online módszerrel készül, havonta 2400 fõs mintával. Az NPS adatfelvételét egy független kutatócég, az NRC végzi, a helyi koordinációs feladatokat pedig a TNS Hoffmann látja el.





Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

2024.05.03
| PhoneArena
Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

2024.06.09
| Phone Arena
A friss iPhone 16 akkumulátorának híre azt mutatja, hogy az Apple nem vállalja azt a kockázatot, amit az iPhone 15 Pro esetében tett.
A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

2024.05.22
| MacRumors
Az Apple 500 dollár alatti kikiáltási árat céloz meg a közelgő negyedik generációs iPhone SE modelljéért, annak ellenére, hogy a pletykák szerint számos frissítés érkezik a megfizethetőbb készülékhez.
Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

2024.05.24
| Szponzorált cikk
Szeretnél egy új telefont? Egy olyan készülékre fáj a fogad, ami nem túl drága, azonban mégis olyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a prémium modellek legjava?