A hónap elején megelőző intézkedésként a Samsung leállította a Galaxy Note 7 eladását és létrehozta a Note 7 készülékcsere programot.
Habár csak kisszámú esetről érkezett bejelentés felhasználóink biztonsága elsődleges számunkra, éppen ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy ebben az időszakban a lehető legjobb segítséget nyújtsuk vásárlóinknak. Ezt szem előtt tartva szeretnénk megosztani a lépéseket, melyeket annak érdekében tettünk, hogy csökkentsük a felhasználóink biztonságát fenyegető kockázatot és minimalizáljuk az okozott kellemetlenséget:
- Az Európában már üzembe helyezett Note7 készülékekre üzenetet küldtünk, amelyben arra kértük felhasználóinkat, hogy kapcsolják ki a mobiltelefonjukat és a lehető leghamarabb vigyék vissza készüléküket oda, ahol megvásárolták.
- Folyamatos kapcsolatban állunk a Note7 tulajdonosokkal, hogy teljeskörűen tájékoztathassuk őket a legfrissebb fejleményekről: az összes európai Samsung.com weboldalunkon közzétettünk egy egyértelmű útmutatót, direkt e-mail üzeneteket küldtünk a felhasználóknak és frissítettük a releváns közösségi média felületeinket.
- Szállítóinkkal és viszonteladó partnereinkkel együtt keményen dolgozunk azon, hogy felhasználóink szeptember 19-től, hétfőtől a már meglévő készüléküket új Galaxy Note7-re cserélhessék.
- Európa-szerte kapcsolatba léptünk és együttműködünk a releváns szabályozó hatóságokkal és szervezetekkel annak érdekében, hogy a részvényeseinket informálhassuk a legfrissebb terveinkről és üzeneteinkről.
- Éjjel-nappal együtt dolgozunk a beszállítóinkkal, hogy biztosítsuk a legmagasabb minőségű gyártási folyamatot, és garantálhassuk a minőségbiztosítási elvek betartását. Az alapos vizsgálatoknak köszönhetően biztosak vagyunk abban, hogy a hamarosan Európába érkező cserekészülékekben az akkumulátor hibáját teljes egészében kiküszöböltük.
- Minden Note7 készülék csomagolását fekete négyzettel címkézünk fel, amely egyértelműen jelöli majd, hogy a készülék már az új gyártásból származik. Ez egyfajta biztosítékot jelent majd a felhasználóinknak, hogy a lehető legújabb technológiát kapják kézhez.
Jean-Daniel Ayme, a Samsung Electronics mobil divíziójának ügyvezető alelnöke elmondta: „Számunkra a felhasználóink biztonsága az elsődleges – ezért minden Note7 tulajdonost arra kérünk, hogy kapcsolja ki készülékét és a lehető leghamarabb vigye vissza a vásárlás helyére. Jelenleg azon dolgozunk, hogy a szeptember 19-én, hétfőn induló Galaxy Note7 készülékcsere programban az új telefonok rendelkezésre álljanak. Hálásan köszönjük felhasználóinknak azt a folyamatos megértést és türelmet, amit az ügyben tanúsítottak, és egyben arra biztatnék mindenkit, hogy ha bármilyen kérdése vagy aggálya merül fel, forduljon hozzánk bizalommal a 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon, vagy a legfrissebb információkért látogasson el a Note 7 exchange weboldalra.”