Újabb részhez ért folytatásos teleregényünk, amelyben a Samsung és az Apple marja egymást évek óta. És még mindig nem lehet megunni?
Újabb részhez ért folytatásos teleregényünk, amelyben a Samsung és az Apple marja egymást évek óta. És még mindig nem lehet megunni? A nagyobbik dél-koreai gyártó nemrég az iPhone 6s ellen adott ki kampányt, most pedig igen hasonló módon figurázza ki az iOS készülékeket, amelyeket közel sem lehet annyira személyre szabni mint egy Android rendszerû telefont, így például a Samsung Galaxy okosmobilokat. A Samsung Galaxy – open to customization reklámban az egyénre szabást emeli ki, hiszen "If it doesn’t look like your phone, it’s not your phone" (ha nem úgy néz ki mint a te telefonod, akkor az nem a te telefonod). A fricska az Apple "If it’s not an iPhone, it’s not an iPhone" tévé reklámjára válasz.
A második reklámban a Samsung bemutatja, hogy a Samsung Galaxy Tab S2 fõként a szórakozásnál és a pihenésnél jöhet jól, nem kifejezetten a munkát juttatja majd eszünkbe, ellentétben az Apple iPad Pro-val, amely bevallottan munkára készült, nem pedig a kikapcsolódáshoz.