A Samsungé Magyarország legjobb telefonos és online ügyfélszolgálata

2016.02.03| Samsung

A Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésû üzleti versenyen. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint azon cégek elismerése, amelyek vevõközpontú szemléletmódjukkal az elmúlt évben kiemelkedõt nyújtottak.

 Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minõségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak.

A végsõ sorrend kialakításához összesen 6500 ügyfél véleményét elemezték, akik mintegy 210 000 kérdésre adtak választ az értékelés során. Emellett próbavásárlásokat is végeztek, amely során 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat jelenleg a legnagyobb és legalaposabb ügyfélelégedettséget mérõ verseny Magyarországon.

Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója a díjjal kapcsolatban elmondta: „Különösen fontos számunkra, hogy a termék kiválasztásától a használat támogatásán át a szervízszolgáltatásokig kényelmes, gyors és korszerû ügyintézést nyújtsunk vásárlóinknak. A hazai ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák éves szinten 160 000 bejövõ hívásra válaszolnak, illetve 30 000 e-mailes és 13 000 élõ chaten érkezõ megkeresést kezelnek. Nagy öröm számunkra, hogy mindkét kategóriában díjat érdemelt professzionális munkájuk, és ez arra ösztönöz minket, hogy folyamatosan tovább fejlesszük szolgáltatásainkat.”

A Samsung a hét minden napján elérhetõ, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevõi rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különbözõ Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.

„A versenyünk legfõbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel-növekedést hoz egy három éves idõszak alatt. Évrõl évre vannak új indulóink, ami kiváló visszaigazolás számunkra, hogy az egyes iparági szereplõk, területtõl függetlenül kiemelten kezelik az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének fontosságát és az itt kapott eredményeket be tudják építeni jövõbeli stratégiájukba” – mondta el Mózes István, a szervezõ ClientFirst Consulting ügyvezetõ partnere.





Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

2024.05.03
| PhoneArena
Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

2024.06.09
| Phone Arena
A friss iPhone 16 akkumulátorának híre azt mutatja, hogy az Apple nem vállalja azt a kockázatot, amit az iPhone 15 Pro esetében tett.
A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

2024.05.22
| MacRumors
Az Apple 500 dollár alatti kikiáltási árat céloz meg a közelgő negyedik generációs iPhone SE modelljéért, annak ellenére, hogy a pletykák szerint számos frissítés érkezik a megfizethetőbb készülékhez.
Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

2024.05.24
| Szponzorált cikk
Szeretnél egy új telefont? Egy olyan készülékre fáj a fogad, ami nem túl drága, azonban mégis olyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a prémium modellek legjava?