A Telekom rekordot ért el Európában

2017.02.01| Telekom

A Deutsche Telekom a 36,4 milliárd USD értékkel történelme során a legmagasabb márkaértéket érte el.

 

 A Brand Finance Global 500 rangsor alapján ez 10 százalékos növekedésnek felel meg az előző éves értékhez viszonyítva. Ezen látványos eredmények a vállalatot Európa legértékesebb távközlési márkájává teszik, a rangsorban a Vodafone és az Orange követi. “A márka 2008-as újra-bevezetése óta a márka értéke folyamatosan növekedett, összességében egy lenyűgöző 309 százalékos emelkedést produkálva” – mondta Hans-Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkáért felelős vezetője, kiemelve a márkastratégia hosszú távú sikerességét. A Deutsche Telekom egyszersmind a második legértékesebb német márka is, követve a BMW-t. A rangsorban utánuk a Mercedes-Benz, VW és a Siemens következik. A világ legértékesebb márkája a Google, míg a második és harmadik helyet az Apple és az Amazon technológiai óriások szerezték meg.

A Brand Finance minden évben meghatározza a világ legértékesebb márkáit. A Deutsche Telekom rangsorban elfoglalt helye az Egyesült Királyságbeli székhelyű tanácsadó cég szerint a márkastratégia stabilitását tükrözi. Emellett a távközlési cég tavaly is sikerrel folytatta üzletfejlesztését, valamint hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózatminőség javítása, az innováció és ügyfélszolgálat területein is, melyek megteremtették a márkaérték növekedésének alapját. Az értékelések szerint a T-Mobile US tavalyi lendülete töretlen maradt és a Brand Finance szerint az Egyesült Államokon belül immár a harmadik legnagyobb és a leggyorsabban növekedő szolgáltató. A Deutsche Telekom Németországban is jó teljesítményt ért el, a mobil bevételek növekedése meghaladta a tervezett szintet is.

Az alkalmazott módszertan magyarázata

A Brand Finance Global 500 a márkák értéke alapján elkészíti a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. Az értéket USD pénznemben mérik és az értékmeghatározás dátuma 2017. január 1. A márkák értékét annak alapján számítják, hogy mekkora licensz-díjat kellene a vállalatnak a márka használatáért fizetni, ha nem saját tulajdona lenne. Ezt a módszert hívják a royalty relief megközelítésnek. A márka értéke mellett mind az 500 rangsorban szereplő márka úgynevezett credit rating besorolást is kap, ez az érték a márka ereje, kockázatai és lehetőségei vonatkozásában egy alapszintet, azaz benchmark-ot jelent, a versenytársak márkáihoz viszonyítva.

További információ a Brand Finance Global 500 tanulmánnyal kapcsolatban: http://www.brandfinance.com

 További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


    Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

    Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

    2024.05.03
    | PhoneArena
    Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
    Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

    Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

    2024.06.09
    | Phone Arena
    A friss iPhone 16 akkumulátorának híre azt mutatja, hogy az Apple nem vállalja azt a kockázatot, amit az iPhone 15 Pro esetében tett.
    A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

    A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

    2024.05.22
    | MacRumors
    Az Apple 500 dollár alatti kikiáltási árat céloz meg a közelgő negyedik generációs iPhone SE modelljéért, annak ellenére, hogy a pletykák szerint számos frissítés érkezik a megfizethetőbb készülékhez.
    Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

    Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

    2024.05.24
    | Szponzorált cikk
    Szeretnél egy új telefont? Egy olyan készülékre fáj a fogad, ami nem túl drága, azonban mégis olyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a prémium modellek legjava?