A Telekom rekordot ért el Európában

2017.02.01| Telekom

A Deutsche Telekom a 36,4 milliárd USD értékkel történelme során a legmagasabb márkaértéket érte el.

 

 A Brand Finance Global 500 rangsor alapján ez 10 százalékos növekedésnek felel meg az előző éves értékhez viszonyítva. Ezen látványos eredmények a vállalatot Európa legértékesebb távközlési márkájává teszik, a rangsorban a Vodafone és az Orange követi. “A márka 2008-as újra-bevezetése óta a márka értéke folyamatosan növekedett, összességében egy lenyűgöző 309 százalékos emelkedést produkálva” – mondta Hans-Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkáért felelős vezetője, kiemelve a márkastratégia hosszú távú sikerességét. A Deutsche Telekom egyszersmind a második legértékesebb német márka is, követve a BMW-t. A rangsorban utánuk a Mercedes-Benz, VW és a Siemens következik. A világ legértékesebb márkája a Google, míg a második és harmadik helyet az Apple és az Amazon technológiai óriások szerezték meg.

A Brand Finance minden évben meghatározza a világ legértékesebb márkáit. A Deutsche Telekom rangsorban elfoglalt helye az Egyesült Királyságbeli székhelyű tanácsadó cég szerint a márkastratégia stabilitását tükrözi. Emellett a távközlési cég tavaly is sikerrel folytatta üzletfejlesztését, valamint hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózatminőség javítása, az innováció és ügyfélszolgálat területein is, melyek megteremtették a márkaérték növekedésének alapját. Az értékelések szerint a T-Mobile US tavalyi lendülete töretlen maradt és a Brand Finance szerint az Egyesült Államokon belül immár a harmadik legnagyobb és a leggyorsabban növekedő szolgáltató. A Deutsche Telekom Németországban is jó teljesítményt ért el, a mobil bevételek növekedése meghaladta a tervezett szintet is.

Az alkalmazott módszertan magyarázata

A Brand Finance Global 500 a márkák értéke alapján elkészíti a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. Az értéket USD pénznemben mérik és az értékmeghatározás dátuma 2017. január 1. A márkák értékét annak alapján számítják, hogy mekkora licensz-díjat kellene a vállalatnak a márka használatáért fizetni, ha nem saját tulajdona lenne. Ezt a módszert hívják a royalty relief megközelítésnek. A márka értéke mellett mind az 500 rangsorban szereplő márka úgynevezett credit rating besorolást is kap, ez az érték a márka ereje, kockázatai és lehetőségei vonatkozásában egy alapszintet, azaz benchmark-ot jelent, a versenytársak márkáihoz viszonyítva.

További információ a Brand Finance Global 500 tanulmánnyal kapcsolatban: http://www.brandfinance.com

 További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


    Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

    Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

    2024.09.10
    | Phone Arena
    Az Apple a szeptember 9-i Glowtime eseményen hivatalosan bejelentette, hogy az iOS 18 frissítés szeptember 16-án érkezik a támogatott iPhone készülékekre. Ugyanezen a napon lesz elérhető az iPadOS 18 frissítés is.
    Ezért válaszd az iPhone 16-ot a Pro helyett!

    Ezért válaszd az iPhone 16-ot a Pro helyett!

    2024.09.11
    | 9to5mac
    Ha nehéz dönteni az iPhone 16 és az iPhone 16 Pro között, négy meggyőző okot mutatunk, miért lehet érdemesebb az iPhone 16 mellett letenni a voksot.
    A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

    A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

    2024.10.14
    | Android Authority
    Mostantól a Samsung telefonokon is hozzáadható a Google Wallet csempéje a Gyorsbeállításokhoz.
    Kedves iPhone felhasználók: üdv 2010-ben, a Samsung már várt rátok!

    Kedves iPhone felhasználók: üdv 2010-ben, a Samsung már várt rátok!

    2024.09.17
    | SamMobile
    A cikk a SamMobile szerzője, Adnan Farooqui szubjektív véleményét tartalmazza.