A Telekom rekordot ért el Európában

2017.02.01| Telekom

A Deutsche Telekom a 36,4 milliárd USD értékkel történelme során a legmagasabb márkaértéket érte el.

 

 A Brand Finance Global 500 rangsor alapján ez 10 százalékos növekedésnek felel meg az előző éves értékhez viszonyítva. Ezen látványos eredmények a vállalatot Európa legértékesebb távközlési márkájává teszik, a rangsorban a Vodafone és az Orange követi. “A márka 2008-as újra-bevezetése óta a márka értéke folyamatosan növekedett, összességében egy lenyűgöző 309 százalékos emelkedést produkálva” – mondta Hans-Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkáért felelős vezetője, kiemelve a márkastratégia hosszú távú sikerességét. A Deutsche Telekom egyszersmind a második legértékesebb német márka is, követve a BMW-t. A rangsorban utánuk a Mercedes-Benz, VW és a Siemens következik. A világ legértékesebb márkája a Google, míg a második és harmadik helyet az Apple és az Amazon technológiai óriások szerezték meg.

A Brand Finance minden évben meghatározza a világ legértékesebb márkáit. A Deutsche Telekom rangsorban elfoglalt helye az Egyesült Királyságbeli székhelyű tanácsadó cég szerint a márkastratégia stabilitását tükrözi. Emellett a távközlési cég tavaly is sikerrel folytatta üzletfejlesztését, valamint hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózatminőség javítása, az innováció és ügyfélszolgálat területein is, melyek megteremtették a márkaérték növekedésének alapját. Az értékelések szerint a T-Mobile US tavalyi lendülete töretlen maradt és a Brand Finance szerint az Egyesült Államokon belül immár a harmadik legnagyobb és a leggyorsabban növekedő szolgáltató. A Deutsche Telekom Németországban is jó teljesítményt ért el, a mobil bevételek növekedése meghaladta a tervezett szintet is.

Az alkalmazott módszertan magyarázata

A Brand Finance Global 500 a márkák értéke alapján elkészíti a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. Az értéket USD pénznemben mérik és az értékmeghatározás dátuma 2017. január 1. A márkák értékét annak alapján számítják, hogy mekkora licensz-díjat kellene a vállalatnak a márka használatáért fizetni, ha nem saját tulajdona lenne. Ezt a módszert hívják a royalty relief megközelítésnek. A márka értéke mellett mind az 500 rangsorban szereplő márka úgynevezett credit rating besorolást is kap, ez az érték a márka ereje, kockázatai és lehetőségei vonatkozásában egy alapszintet, azaz benchmark-ot jelent, a versenytársak márkáihoz viszonyítva.

További információ a Brand Finance Global 500 tanulmánnyal kapcsolatban: http://www.brandfinance.com

 További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


    A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

    A Samsung hivatalosan is megerősítette a One UI 7 megjelenésének idejét

    2025.03.05
    | Android Headlines
    A Samsung ma hivatalosan is megerősítette a One UI 7 frissítés megjelenési időkeretét, bár a modellenkénti konkrét dátum továbbra is hiányzik.
    Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

    Samsung Galaxy márciusi frissítés: ezek a készülékek kapják meg

    2025.03.25
    | 9to5Google
    Samsung, Galaxy, One UI 7, Android, biztonsági frissítés, Galaxy S25, Galaxy Z Fold, Galaxy A széria
    A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

    A Samsung bemutatta a Good Lock új „Home Up” modulját, ami teljesen átalakítja a kezdőképernyőt

    2025.04.10
    | GSM Arena
    A kezdőképernyők ikonos és widgetes rácselrendezése már régóta szabvány – még az okostelefonok korszaka előtt is létezett. Ez azonban merev, kissé unalmas, és eléggé korlátozza a felhasználó mozgásterét a testreszabásban.
    Sokk az Apple-nél: Az iPhone 16e ára letarolja a piacot – ez már nem az olcsó iPhone!

    Sokk az Apple-nél: Az iPhone 16e ára letarolja a piacot – ez már nem az olcsó iPhone!

    2025.02.21
    | 9to5mac
    Az Apple mindenkit meglepett az iPhone 16e árával – ha eddig olcsó iPhone-ban gondolkodtál, lehet, hogy újragondolod!