A kínai gyártó leelőzte a Samsungot piaci részesedésben.
A hír egyelőre csak az indiai piacon igaz, ám jól mutatja, hogy egyre inkább oda kell figyelni a Xiaomira. 2017 nagyon sikeres volt a cégnek, ugyanis új rekordokat állított fel okostelefon eladásban, emellett számos, igazán nagyszerű olcsó mobilt is bemutatott, úgymint a Xiaomi Redmi 4, a Xiaomi Redmi Note 5 és társait. Egészen eddig Indiában az abszolút piacvezető a Samsung volt, mint a világ nagy részén, ám a Canalys elemző cég szerint a tavalyi év utolsó negyedévében ez már nem volt igaz.
A Xiaomi összesen 8.4 millió telefont szállított le ebben az időszakban, míg a Samsung 7.3 milliót. Méretes különbség. Az alábbi táblázat jól prezentálja, milyen ütemben fejlődik a lassan mindenféle kütyüt gyártó kínai vállalat, a kitartás három év alatt meghozta gyümölcsét. A siker egyik oka a helyi értékesítés, valamint az, hogy a teljes indiai eladásokat, marketinges és a gyártást az országban intézik. A Samsung piaccsökkenésének oka pedig, hogy a termékkínálatban kevés igazán olcsó modell található, márpedig az árra érzékeny piacokon ez lenne a kulcs a sikerhez.