A New Calling révén az 5.5G forradalmian új dimenziót nyit az interaktív kommunikációban.
A jövőben az emberek Ultra HD minőségű, intelligens és interaktív hang- és videóhívásokat bonyolíthatnak, amelyek során nemcsak láthatják és hallhatják egymást, hanem akár fényképeket, videókat, dokumentumokat is megoszthatnak, virtuális elemekkel, háttérképekkel, animációkkal, sőt akár saját képre formált avatárral is gazdagíthatják a beszélgetéseket. Ezek a szolgáltatások nemcsak Kínában, hanem várhatóan Európában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Ázsia-csendes-óceáni térségben is elérhetőek lesznek.
Az új funkciók között kiemelkedő jelentőséggel bír a valós idejű fordítás lehetősége, amely segítséget nyújt a különböző nyelveket beszélő emberek közötti kommunikációban. Emellett az intelligens ügyfélszolgálat gyors és egyszerű kapcsolatfelvételt tesz lehetővé különböző szolgáltatókkal, így könnyedén megoldhatók az ügyféligények.
Az idei év újabb mérföldkőhöz lesz: a kereskedelmi forgalomba kerülő 5.5G a jelenleg elérhető 5G-nél tízszer gyorsabb letöltési és feltöltési sebességet, tízszer akkora biztonságot, energiahatékonyságot és kapacitást ígér az intelligens rendszerek számára, tovább növelve a fejlesztési potenciált.
A New Calling megoldás új korszakot nyit az üzleti életben is, jelentős mértékben növelve a vállalatok versenyképességét. Az innovatív technológia segítségével gyorsan és hatékonyan kommunikálhatnak ügyfelekkel, partnerekkel, valamint könnyen elvégezhetik a fontos üzleti tevékenységeket.
Az 5.5G lehetőséget teremt arra is, hogy a telefonálás teljesen új formát öltsön. Az emberek mostantól élvezhetik a 3D-s videóhívásokat, a játékokat és a média tartalmakat anélkül, hogy speciális szemüvegekre lenne szükségük. Emellett az önvezető és összekapcsolt járművek száma is gyorsan növekszik, ami új dimenziót nyit a közlekedésben és a mobilitásban.
Az 5.5G intelligens hálózati megoldása további lendületet ad az innovációnak és a fejlődésnek. A Huawei által kifejlesztett technológia automatikusan alkalmazkodik a felhasználók és alkalmazásaik igényeihez, optimalizálja a hálózati erőforrásokat, és javaslatokat tesz, illetve automatikus javításokat végez, ha probléma adódik.
Összességében az 5.5G és a New Calling megoldások forradalmasítják a telefonálást és a kommunikációt, és új lehetőségeket teremtenek az emberek és vállalatok számára egyaránt.