Apple Home
,HomePod mini 2
,HomePad
,Apple TV 4K
,okosotthon
,Apple Intelligence
,2025
,HomeKit
,okoseszközök
,Siri
Az Apple 2025-re három izgalmas új Home eszközt tervez piacra dobni, amelyek középpontjában az innováció és az intelligens otthoni funkcionalitás áll.
Az évnek már majdnem vége, és az Apple 2025-re tervezi, hogy nagy lendületet adjon a Home termékcsaládjának, három izgalmas új eszközzel.
A legizgalmasabb új Home-termék talán a vadonatúj, egyelőre név nélküli "HomePad" eszköz lesz. A Mark Gurman által kiszivárgott információk szerint a készülék egy 6 hüvelykes, iPad-szerű, négyzet alakú képernyőt kap, amelyet vastag perem keretez. A készülék felső részén egy kamera található, valamint beépített akkumulátorral és belső hangszórókkal érkezik. A HomePad a frissített Siri funkcióval, Apple Intelligence fókuszú megoldásokkal és Home alkalmazásvezérlőkkel bővíti az okosotthon-élményt. Továbbá diavetítéseket kínál a Fotók alkalmazásból, integrált biztonsági kameraként és videós kaputelefonként is működik, valamint támogatja a FaceTime hívásokat és az Apple alkalmazásait, például a Safarit, a Musicot és a Notes-ot. A HomePad várhatóan 2025 márciusában kerül piacra, de egyes pletykák szerint későbbi időpontban érkezhet.
Ezzel párhuzamosan egy új Apple TV 4K is bemutatkozik 2025-ben, amely az Apple Intelligence támogatását, valamint az A18 vagy A17 Pro chipek erejét használja majd az AI funkciókhoz. Az új modell házon belüli Wi-Fi és Bluetooth chipekkel érkezhet, miközben az alapvető design és operációs rendszer várhatóan nem változik. A frissített Apple TV nagy valószínűséggel a legújabb kijelzőtechnológiákhoz is igazodni fog.
Az Apple harmadik nagy dobása a HomePod mini 2 lesz, amely a 2020-ban bemutatott első generáció óta várat magára. Az új HomePod mini várhatóan szorosabb integrációt kínál majd az iPhone-nal és más Home eszközökkel, például a HomePaddel. Az Apple Wi-Fi és Bluetooth chipek beépítése mellett a készülék akár teljes Apple Intelligence támogatást is kaphat, bár a pontos részletek még nem ismertek.
Az Apple tehát komolyan veszi az okosotthon-piacot, és új stratégiával igyekszik kihasználni a benne rejlő lehetőségeket. A vállalat célja egy erős Home ökoszisztéma kiépítése, amely új termékek alapját is jelentheti a jövőben.