Az ételrendelések több mint fele hordozható eszközről érkezik.
Mióta a foodpanda júliusban bemutatta új generációs mobil alkalmazását, egyre nagyobb fókuszt helyez a mobil eszközök bevonására a rendelési folyamatba. A cég kimutatása alapján a programot a megjelenés óta ötmillióan töltötték le. Az öt kontinens negyven országában elérhető alkalmazáshoz az Apple App Store, a Google Play Store és a Windows Phone Store is ingyenes hozzáférést biztosít. A foodpanda a három platform letöltéseit elemezte friss jelentésében.
A mobil rendelések részesedése folyamatosan növekszik, mióta a cég bemutatta első alkalmazását 2013-ban. A legtöbb mobil felhasználóval rendelkező országokban, így Szaúd-Arábiában, Oroszországban és Brazíliában a rendelések már több mint 60 százaléka alkalmazáson keresztül valósul meg. Világviszonylatban az applikációt legnagyobb arányban, 62 százalékban androidos eszközre töltötték le. Afrikában, Kelet-Európában és Dél-Amerikában az androidos telepítések száma nagy arányban meghaladja az iOS installációk számát. Ugyanakkor az Apple felhasználók étvágya tűnik nagyobbnak: azokban a régiókban, ahol a foodpanda/hellofood jelen van - így Ázsiában, Kelet-Európában, a Közép-Keleten, Afrikában és Dél-Amerikában - az iOS rendszerből leadott rendelések száma kissé magasabb az androidról érkező rendelések számánál.
A mobilról érkező ételrendelés még kényelmesebb, mint a számítógépes megoldás. A foodpanda alkalmazás formájában is tartalmaz minden olyan funkciót, ami a weboldalon elérhető. A vásárlók könnyen fizethetnek az applikáción belül, de átvételkor készpénzzel is rendezhetik a számlát. Egyszerűen újra rendelhetik kedvenc fogásaikat, láthatják az ételekről készült képeket, véleményeket és értékeléseket, emellett számos étterem különleges ajánlatai is elérhetővé válnak számukra. Az alkalmazás segítségével akárcsak egy étteremben, lehetőség nyílik az ételek személyre szabására is, hiszen a felhasználók feltéteket választhatnak és adhatnak hozzá egyes ételekhez, de le is cserélhetik azokat.
A világ 46 országában van jelen az online ételrendelés szakértője, a foodpanda és partnercége, a hellofood. A foodpanda és a hellofood nyújtotta online szolgáltatásnak köszönhetően színes, sokoldalú ételkínálat tárul a fogyasztók elé online felületen keresztül, vagy a napjainkban egyre népszerűbb mobiltelefonos applikáció segítségével rendelhetik meg ételeiket a felhasználók. A foodpanda és a hellofood ételrendelő szolgáltatása az alábbi országokban érhető el: India, Thaiföld, Indonézia, Pakisztán, Szingapúr, Malajzia, Vietnám, Tajvan, Banglades, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Kambodzsa, Oroszország, Lengyelország, Ukrajna, Magyarország, Románia, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Horvátország, Grúzia, Szerbia, Brazília, Ecuador, Mexikó, Argentína, Chile, Kolumbia, Peru, Szaúd-Arábia, Jordánia, Libanon, Katar, Nigéria, Marokkó, Kenya, Ghána, Szenegál, Elefántcsontpart, Ruanda, Tanzánia, Uganda, Algéria, Fülöp-szigetek és Hong Kong.