A HMD Global, a Nokia telefonok új otthona idén ünnepli első születésnapját.
A HMD Global az első naptól népszerűvé vált a fogyasztók körében; ezt bizonyítja, hogy a cég már hat új Nokia okostelefont és öt hagyományos készüléket kínál több mint 80 piacon. Ennek eredményeképp 170 országban történtek már készülékaktiválások, valamint a HMD Global 48 különböző nyelvű weboldalon keresztül nyújt tájékoztatást a mobiltelefonokról, hogy biztos alapokat teremthessen a folyamatos fejlődésnek és nagyszerű élményt nyújtson vásárlóinak.
Az idei Mobile World Congressen a HMD Global elsőszámú bejelentése a Nokia 3310 készülék és a legújabb Android rendszerrel ellátott eszközök piacra való bevezetése volt. Az új portfólió nem csak, hogy 20 díjat nyert, hanem ismét népszerűvé tette a márkát a globális piacon. A Nokia telefonok ma már több mint 80 országban kaphatók, összességében pedig az új Nokia modelleket már több mint 170 országban használják a vásárlók.
Az új portfóliót a rajongók hatalmas lelkesedéssel fogadták: az ikonikus Nokia 3310, a Nokia 3, a Nokia 5 és a Nokia 6 készülékek bemutatóját több mint egymillió ember követte figyelemmel a 2017-es MWC eseményén. Ez az interneten több mint 200 milliós videó megtekintést és 87 milliós látogatást jelentett az elmúlt egy év alatt. A 2,2 milliós Facebook követők számával pedig a Nokia rajongók valóban megmutatták, mennyire elköteleződtek a készülékek és a márka iránt.
A HMD Global most a „Legyél Te az ajándék!” kampánnyal kedveskedik a rajongóinak, amivel a vállalat célja, hogy a az emberek még közelebb kerüljenek egymáshoz és több időt töltsenek együtt az ünnepi időszakban. A vásárlók idén azt ajándékozhatják szeretteinek, amire igazán vágynak, így egy olyan, díszcsomagolásba nem rejthető meglepetést nyújthatnak át, ami valóban a legfontosabb dolog, amit csak adhatnak – az időt.
Ezzel a többrétű termékportfólióval a HMD Global egy éven belül elérhetővé tette a klasszikus Nokia tulajdonságokkal rendelkező készülékeket, illetve az androidos okostelefonokat. A Nokia telefonokat a megszokott minőség fémjelezte, illetve az egyszerűségen alapuló örökségéből merítve három irányadó elv alapján készültek el: megbízhatóság, letisztult kialakítás és biztonságos, naprakész Android rendszer.
A Nokia telefonok otthona elhozta az Android 8.0 Oreo frissítést a Nokia 8 készülékekre, ezzel a legfrissebb Androiddal bővítve portfólióját. A Nokia 8 készülékek esetében ez az új frissítés a korábbi vegytiszta Android rendszert egészíti ki olyan funkciókkal, mint az Android Instant applikációk és a Background Limits. Az új rendszerrel a felhasználók egy kiforrott megoldást és megbízható élményt kapnak.
„A rajongók óriási elvárást támasztottak a Nokia telefonokkal szemben, így hatalmas volt a felelősségünk, hogy minél több vevői igényt elégíthessünk ki és adhassuk át a valódi Nokia élményt. Ennek köszönhetően olyan modelleket terveztünk, amik hűek a skandináv, letisztult és minőségi kivitelezéshez. A legfrissebb technológiák integrálásával a legfőbb célunk az volt, hogy fokozzuk a felhasználói élményt és olyan innovatív megoldásokat mutassunk be a rajongóinknak, mint a Nokia 8 készülékek Dual-Sight funkciója, vagy a rendkívül hosszú, 2 napos akkumulátor üzemidővel rendelkező Nokia 2 modellek” – nyilatkozta Juho Sarvikas, a HMD Global vezető termékigazgatója. „A Nokia 6, az első okostelefonunk Kínában mindössze 23 másodperc alatt fogyott el.
A közelmúltban megjelent Nokia 8 és a Nokia 2 más-más szempontból számítanak igazi csúcskategóriás modelleknek, amelyek megfizethető áron kínálnak magas fokú minőséget a vásárlóknak. Úgy gondolom, a pozitív visszajelzések, a portfóliónkért kapott elismerések magukért beszélnek, ezért nagyon hálásak vagyunk a rajongók lelkesedéséért és támogatásáért.”
„A teljes termékportfólió kialakítása és folyamatos fejlesztése a rajongók visszajelzésén alapszik, ezért rendkívüli örömmel fogadtuk a sok pozitív reakciót. Az elmúlt 12 hónap minősítése inspirált mindet arra, hogy a jövőben még jobbak lehessünk. Mindent összevetve, valóban izgalmas első évet tudhatunk magunk mögött, és már izgatottak vagyunk, hogy a követező 12 hónap alatt milyen újdonságokkal tudjuk meglepni rajongóinkat. Biztosak vagyunk benne, hogy ugyanilyen lelkesek és elkötelezettek lesznek majd!” – hangsúlyozta Pekka Rantala, a HMD marketingigazgatója.