Apple Pay
,mobilfizetés
Alig pár hónappal a hivatalos bejelentés után az Apple Pay az egyik legelterjedtebb mobil fizetési szolgáltatás.
Alig pár hónappal a hivatalos bejelentés után az Apple Pay az egyik legelterjedtebb mobil fizetési szolgáltatás. Bár sokaknak jól működik, összességében elmondható, hogy a Business Insider felmérése szerint a felhasználók jó része nem tartja megfelelőnek a szolgáltatás minőségét. A Phoenix Marketing által készített felmérésből kiderült, az Apple Pay-hez hozzáférő felhasználók közel hatvan százaléka próbálta már használni a fizetési eszközt, de ezen esetek közel ötven százalékában kiderült, hogy az adott üzletekben az előzetes kiírások és információk ellenére nem fogadják el az Apple Payt, mint lehetőséget, és ezek csak azok a felhasználók, akik ténylegesen megpróbáltak a fizetést.
Lényegesen többen vannak, akik magára a Payre panaszkodnak. Háromból két ember ugyanis hibát tapasztalt a konkrét fizetéskor, leginkább a terminálok nem működtek vagy túl sokáig tartott a tranzakció, pontatlan információt írtak ki és a pénztárosok sem tudnak segíteni az Apple Pay fizetésben. Talán korai volt beélesíteni már az Apple Payt.