Március végéig már négymillió eladott példányt mondhat el a Xiaomi.
A kínai gyártó január 10-én mutatta be külön almárkaként a Redmi 7 szériát, azon belül is a Redmi Note 7-et, amelyet már az első hónapban rekordra szerettek volna vinni. Sikerült. Azóta is töretlen a kiváló ár-érték arányú mobil iránti kereslet, főleg amióta Indiában és Európában is kapható lett, így március végére eléri a cég a négymillió eladott példányt egyetlen modellből.
A jó hírt Lei Jun, a Xiaomi elnöke prognosztizálta Weibon, az éves eredményekről szóló konferencia keretein belül. Összességében így elmondható, hogy megjelenése óta a Redmi naponta mintegy ötvenezer Note 7-et ad el, ez összehasonlítva felveszi a versenyt a Honor 8X-szel, amely világszerte tízmillió darabban fogyott, így a valaha volt legkeresettebb középkategóriásnak számít még most is.