A friss hírek szerint a tajvani gyártó a látszat ellenére igenis nagy bajban van.
A friss hírek szerint a tajvani gyártó a látszat ellenére igenis nagy bajban van. Szépen lassan, több év alatt teljesen eltűnt a remény, hogy a HTC újra megrázza magát és úgy tör fel mint a Samsung, hiszen az anno sokkal szebb éveket is megélt vállalat nagy reménység volt. Most azonban a The Verge-nek több, névtelenséget kérő forrás is azt állítja, a HTC-nél óriási a káosz, a magasan képzett szakemberek folyamatosan hagyják ott a süllyedő hajót és keresnek más munkahelyet. Köztük van a HTC egykori termékmenedzsere, Kouji Kodera vagy elég megnézni Jason Gordont, aki a nemzetközi kommunikációért volt felelős, de megemlíthető még a nemzetközi kiskereskedelmi marketinget összefogó Rebecca Rowland, John Starkweather digitális marketing igazgató és a termékstratégiai menedzser, Eric Lin is. A Verge forrásai szerint a morál rendkívül alacsony lett a cég, mert a munkavállalók egyértelműen és első sorból látják, a cég gyakorlatilag szabadesésben közelít a padló felé. A vég egyik utolsó cseppje a HTC First, amely mindössze egyetlen hónapot élt meg forgalmazában, ekkora buktát rég láttunk telefonnál, az AT&T nagyon gyorsan visszavonta a rendkívül gyér kereslet miatt az eladásokat. A szolgáltató eredetileg kizárólagosságot élvezett volna a First forgalmazása tekintetében, ezen debütált ugyanis a nagy sikereket remélt Facebook Home kezelőfelület, amely szintén kritikán aluli a felhasználók és a szakma szerint is. Kíváncsian várjuk, vajon ki tud-e lábalni a tajvani cég a HTC One segítségével ebből a gödörből vagy a süllyesztőbe kerül. Sajnálnánk!
Update: a cikk írása után kaptuk a hírt, hogy a HTC Asia igazgatója, Lennard Hoornik is távozott a gyártótól.