A kínai gyártó a jövő keddi bemutató előtt kiadta az első, kamerához köthető reklámját.
A Huawei P30 és P30 Pro pár nap múlva debütál Párizsban, az alábbi videó pedig a csúcsmodell négy kamerás, tízszeres hibrid zoomjára összpontosít, ha nem lenne egyértelmű. A fotózáshoz a P30 Pro egy 40 megapixeles elsődleges, egy 20 megapixeles ultraszéles látószögű, egy 8 megapixeles telefotó érzékelőt és egy Time-of-Flight szenzort alkalmaz a mélységméréshez.
Vele szemben a Huawei P30 várhatóan „csak” ötszörös hibrid zoomot kínál, a hátlapján három kamera dolgozik, azonban az olcsóbb modellbe nem kerül bele a Time-of-Flight érzékelő. A Huawei és a Leica évek óta tartó együttműködéséből adódik, hogy idén is a híres cég biztosítja az optikákat. A hibrid zoom mellett a Huawei egy olyan szoftver és hardver kombinációt használ, amely kiemelkedően jól javít az alacsony fényviszonyú fotókon a P30 családban, legalábbis a gyártó ezt állítja.
Kíváncsian várjuk, hogy vajon a Huawei jobbat hoz-e össze, mint a gyenge fényviszonyok bajnoka, a Google Pixel 3 tudását. A reklám azt sugallja, hogy videófelvétel közben lehetséges váltani a nagylátószögű és a zoom között.