2010. november 29-től elérhetővé válik az iPhone a Vodafone kínálatában.
2010. november 29-től elérhetővé válik az iPhone a Vodafone kínálatában. Ismerkedj meg ehhez a különleges telefonhoz kialakított különleges tarifáinkkal, szolgáltatásainkkal és kedvező árainkkal. iPhone-ra szabott rugalmas tarifáink közül választhatsz, bármely hálózatba felhasználható percekkel és SMS-ekkel.
- Gondtalan böngészés adattúlforgalmazási díj nélkül
- Tökéletes Ügyfélélményt nyújtunk Prémium Szolgáltatásainkkal:
- Felgyorsított telefonos ügyintézés
- Soron kívüli ügyintézés márkaüzletben
Prémium szolgáltatások
Felgyorsított telefonos ügyintézés (1270):
Amennyiben iPhone-odat Vodafone Smart 400, 500, 700 vagy 1000 tarifával vásároltad technikai segítségkérés esetén egy magasan képzett, speciális iPhone szakértelemmel rendelkező csoporthoz kapcsolunk. Amennyiben számlázással vagy bármilyen más, általános témával kapcsolatban hívod ügyfélszolgálatunkat, hívásodat kiemelten kezeljük - a várakozók listájának elejére kerülsz -, azaz mindenki másnál gyorsabban kapcsolunk ügyintézőnkhöz.
Soron kívüli ügyintézés márkaüzletben: Ha Vodafone Smart 700 és 1000 előfizető vagy márkaképviseleteinkben is soron kívüli ügyintézésre számíthatsz. Ehhez csupán annyit kell tenned, hogy a bejárat melletti ügyfélhívónál kiválasztod a tarifádnak megfelelő menüpontot és beütöd a telefonszámod.
Szervizfutár: Vodafone Smart 700 és 1000 előfizetőként még a garanciális iPhone-oddal kapcsolatos bármilyen probléma esetén, nem kell mást tenned, mint bejelenteni a hibát a 1270-en. Mi futárt küldünk hozzád a készülékedért, a javítást pedig 3 munkanapon belül elintézzük. Erre az időszakra csere készülékként egy másik iPhone készüléket biztosítunk számodra.