A dél-koreai gyártó már a logoját is eltüntette a Samsung Galaxy S6 és S6 edge modellekről a szigetországban, ám ez sem javított az eladási számokon.
A dél-koreai gyártó már a logoját is eltüntette a Samsung Galaxy S6 és S6 edge modellekről a szigetországban, ám ez sem javított az eladási számokon. Mindkét készülék világszerte hatalmas siker, még az igencsak emelkedett ár ellenére is, kivéve Japánt, ahol a megjelenés hetében is csak a 30. és a 26. helyet szerezték meg a felkelő nap országában. A gyenge kezdés után még erősebb visszaesés következett, így úgy döntöttek, hogy csak a Galaxy feliratot hagyják meg az érintett készülékeken, ám ez sem hozta meg a várt emelkedést az értékesítésben. Az egész oka nem más mint a Japán és Dél-Korea közötti igencsak fagyos hangulat.
Ezen kívül fontos részlet lehet az is, hogy Japánban ideálizálják a nyugatot, egészen pontosan az amerikai termékek a legnépszerűbbek, ennek megfelelően az Apple iPhone modellek mindig dobogósak, az iPhone 6 jelenleg az aranyérmes. Ezzel szemben Nagy-Britanniában az első ötben, Németországban és Kínában pedig az első háromban található a két Samsung Galaxy S6 modell.