Február 16-tól 4 napon át korlátlan belföldi adatot ad a Telekom havidíjas mobilinternet előfizetőinek.
Az internet szabadságával ajándékozza meg minden havi díjas mobilinternet ügyfelét a Telekom február 16. és 19. között. A különleges kedvezmény háttere, hogy a Telekom azon a hétvégén ügyfelszolgálati rendszereit bővíti és fejleszti. Február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én nap végéig a telefonos, online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket. Ha elfogyna a díjcsomagban foglalt adat: a Telekom belföldön szabad és korlátlan mennyiségű mobilnettel látja el ügyfeleit erre az időszakra.
Február 16-án szélesre tárja a korlátlan internetre nyíló kaput a Telekom: mobilinternettel rendelkező havidíjas ügyfelei, lakosságiak és üzletiek egyaránt, bármennyi adatot használhatnak belföldön február 16. (péntek) 00 órától február 19. (hétfő) 24 óráig. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll az ügyfeleknek, ez idő alatt a mobilinternet használat nem fogyasztja a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiséget.
A különleges kedvezmény háttere, hogy a Telekom azon a hétvégén ügyfelszolgálati rendszereit bővíti és fejleszti, ezért február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én nap végéig a telefonos, online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket. Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre – kivéve a letiltást, ami elérhető lesz.
Azok, akiknek éppen ezeken a napokon fogyna el a díjcsomagjában vagy forgalombővítő opciójában foglalt adatmennyisége, nem tudnának tovább mobilinternetezni, így a Telekom inkább azt a megoldást választotta, hogy belföldön szabad és korlátlan mennyiségű mobilnettel látja el ügyfeleit erre az időszakra. Zavartalanul működnek ugyanakkor bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások.
Az ügyfélszolgálati rendszereken végzett munkálatok miatt a Telekom kéri és javasolja, hogy amennyiben erre lehetőségük van, ügyfelei úgy időzítsék ügyfélszolgálati intéznivalóikat, hogy azok ne ezekre a napokra essenek. Amennyiben számlát szeretnének befizetni, ez banki átutalással vagy csekkbefizetéssel a postákon (nyitvatartási időben) módjukban áll. További részletes információk az elérhető és az átmenetileg nem elérhető szolgáltatásokról a linken olvashatók. Hálózatának folyamatos és célirányos fejlesztésével, gyorsításával a Telekom évek óta azon dolgozik, hogy előfizetőit villámgyors internethez juttassa hozzá, a most élményét nyújtva nekik a maximális sebességet kínáló 4G és vezetékes hálózatával.