Formáld szabadon a kereted, avagy te szabd meg, milyen legyen a díjcsomagod! Ez a Telekom új ajánlata, a Kraft.
Formáld szabadon a kereted! – ez a koncepciója a Telekom új, fiataloknak szóló ajánlatának, amely az adatforgalom és a hanghívás terén is a célcsoport különböző élethelyzeteihez maximális rugalmassággal alkalmazkodik. A Kraft Ajánlat paramétereit az Y és a Z generáció megkérdezésével alakították ki – azt is ők dönthették el, hogy az alternatívák közül melyik kerüljön végül a piacra. Az ajánlat abban is igazodik a korosztály szükségleteihez, hogy igény szerint további szolgáltatásokkal bővíthető.
Izgalmas kísérletbe kezdett a Telekom, amikor úgy döntött, hogy a fiataloknak szóló Kraft Ajánlatot az érintettek kiemelten széles körének bevonásával, a közösségi termékfejlesztés eszközeivel fogja összeállítani. A hónapokkal ezelőtt elindított folyamat most a célegyenesbe ért: a közösségi média felületeken megkérdezett és elért 20-29 éves korosztályba tartozó, közel 1 millió jelenlegi és potenciális ügyfél válaszai alapján két ajánlati csomagot alakított ki a Telekom, melyek közül szintén a fiatalok szavazatai alapján választották ki a végül a piacra kerülő változatot. Vagyis az ajánlatot ténylegesen azok rakták össze, akik használni fogják.
A Telekom Kraft ajánlat nem csak abban jelent új megközelítést, ahogyan készült, hanem abban is, ahogyan működik. Nincsenek fix keretek, kőbe vésett határok. A Telekom a szolgáltatók közül egyedüliként az alakíthatóság kimaxolásával megteremti a lehetőséget, hogy megtalálják a nekik megfelelő digitális megoldásokat.
Ennek érdekében a Kraft ajánlatot rugalmasság és nagy adatkeret jellemzi, a kiinduló csomag 15 GB netet és percdíjas beszélgetést tartalmaz, 5590 Ft-ért. Az alapcsomag az aktuális szituációnak vagy a hosszabb távú szükségleteknek megfelelően lépcsőzetesen akár 85 GB-tal bővíthető, mindössze 2490 Ft-ért.
Ugyancsak lehetővé teszi az ajánlat a beszélgetési keret 30 perccel történő megnövelését 590 forintért – hiszen lehetnek olyan témák, amelyeket továbbra is telefonon érdemes megbeszélni. Az ajánlat pillanatok alatt aktiválható a Telekom alkalmazáson keresztül, ezzel a megoldással pedig a vállalat alkalmazkodik a fiatalok eszközhasználatával kapcsolatos szokásaihoz is.