A Telenor megújult feltöltőkártyás ajánlataival párhuzamosan új kényelmi funkciót vezetett be előfizetői számára. A kártyás ügyfelek ezentúl a cég Facebook oldalán keresztül is feltölthetik egyenlegüket.
A Telenor megújult feltöltőkártyás ajánlataival párhuzamosan új kényelmi funkciót vezetett be előfizetői számára. A kártyás ügyfelek ezentúl a cég Facebook oldalán keresztül is feltölthetik egyenlegüket. A Telenor az első hazai mobilszolgáltató, amely lehetővé teszi, hogy kártyás ügyfelei a legnépszerűbb közösségi oldalon keresztül töltsék fel mobil-egyenlegüket. A Telenor Facebook-oldalán elérhető „Minden feltöltés #KIRÁLYSÁG” alkalmazásban csupán a feltölteni kívánt egyenleghez tartozó telefonszámot kell megadni, kiválasztani a feltöltési címletet és a hozzá járó Extra kedvezményt, végül online bankkártyás fizetéssel könnyedén befejezhető a feltöltés.
A Telenor a közösségi média csatornák aktív használatával az új funkció mellett az online ügyintézést is kényelmesebbé tette ügyfelei számára. A közösségi ügyfélszolgálat hatékonyságát egy nyilvános időmérő, a Speed-O-Meter alkalmazás jelzi – szintén a cég Facebook oldalán. Az elmúlt 1 óra átlagos válaszidejét mutató érték révén a felhasználók megtudhatják, hogy feltett kérdésükre mennyi időn belül számíthatnak válaszra. A Telenor közösségi ügyfélszolgálata reggel 8 és este 10 óra között a kérdések 86%-át 15 percen belül válaszolja meg, ezzel kiemelkedően magas szolgáltatási színvonalat nyújt.
Az új fejlesztés időzítése egybeesett a mobiltársaság augusztusban megújult feltöltőkártyás ajánlatainak bemutatásával. Az új csomagokkal az előfizetők most még többet mobilnetezhetnek, mert minden kártyás ügyfél – tarifacsomagtól és a feltöltés összegétől függetlenül – belföldön felhasználható extra adatkeretet kap. Az új ajánlatokhoz kapcsolódóan a Telenor közösségi fotópályázatot indít: a Facebookon és az Instagramon #királyság hashtaggel feltöltött fotók készítői értékes ajándékokat nyerhetnek.