A Samsung augusztus 13-án nyilatkozott a frissen bejelentett Note 9-ről.
Egyrészt állította, hogy a Samsung Galaxy S9 értékesítési adatai közel sem annyira gyengék, mint ahogy azt az iparági elemzők mutatták, másrészt biztosan állította, a Note 9 - amely augusztus 9-én mutatkozott be - megdönti az előd Note 8 adatait. A koreai tech óriás második negyedévi üzemi eredménye 2.67 milliárd dollár lett az informatikai és mobil üzletág esetében, ez 34 százalékkal kevesebb a tavalyi adatokhoz képest. Szakértők ezt egyértelműen a Samsung Galaxy S9 árbevétel kiesésének tulajdonítják.
Koh Dong-Jin, a Samsung Electronics elnöke szerint elég megnézni az S9 eladások tendenciáját, a számok nőnek, az értékesítés az első fél évben hat százalékkal nőtt és egyes régiókban túl is teljesítik a Galaxy S8-at.
A Samsung Galaxy Note 9 a gyártó legújabb zászlóshajója, amely több tekintetben „első”. Nemcsak 4000 mAh-s akkumulátorral, de Bluetooth-képes S Pennel, számos intelligens funkcióval és akár 512 gigabájtos tárolóval is rendelkezik, mindezek a Note szériában újdonságok. Az elnök azt is elárulta, a Note 9 akkumulátora biztonságosabb, mint valaha volt, a Note 7 esete nem ismétlődik meg, a telepre vonatkozó szigorú szabályzásokat a Note 8 után még szigorították.
Ami a globális piacokon fennálló versenyt illeti, Koh továbbra is erősíti a középkategóriás okostelefonokat, hogy megszilárdítsa vezető szerepét. Indiában a Xiaomi lett az első gyártó a tavalyi utolsó negyedévben az eladott telefonok darabszámában, viszont a bevétel is fontos. Az értékesítést figyelembe véve a Samsung Indiában a vezető, emellett Kína továbbra is akkora piac, amelyet nem adhatnak fel.