A Xiaomi piacvezető pozíciót ért el 2020 negyedik negyedévében Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán.
A Canalys piackutató legfrissebb piaci elemzése szerint az eredményt 18 százalékos éves növekedésnek köszönheti, amely 25 százalékos piaci részt biztosított a Xiaominak a régiónkban. Ugyanebben az időszakban, a vállalat európai viszonylatban a harmadik legnagyobb okostelefon márka maradt 15 százalékos piaci részesedés és 34 százalékos éves növekedés mellett.
“A Xiaomi a márka rajongóinak, vásárlóinknak és partnereinknek köszönhetően stabil növekedést mutat Közép-Kelet-Európában mind a közép kategóriás, mind pedig a prémium kategóriás okostelefonok szegmensében, a két márkára épülő stratégiánk így sikeresnek bizonyult. Továbbra is építkezni fogunk az internetes üzletágban elért sikereinkre, és a jövőben is igyekezni fogunk alkalmazkodni a helyi kultúrákhoz és vásárlási szokásokhoz. Eközben tovább szélesítjük a portfóliónkat, hogy meg tudjunk felelni a Xiaomi elérhető árú, innovatív termékei iránt megmutatkozó növekvő keresletnek” - mondta Andrew Wong, a Xiaomi közép-kelet-európai, észak-európai és balti régióért felelős vezérigazgatója.