David Leitch legutolsó filmje valódi „Shot on iPhone” lett.
Az Apple bemutatta új promo filmjét, amelyet Apple iPhone 11 Pro-val forgattak. A rendező a milliárd dollár bevételt is elérni képes David Leitch, többek között a John Wick film sikere is neki köszönhető. Az Apple idei jelmondata: „Tegye az ünnepi videóit epikussá!” Az ötlet maga inspiráló, a videó pedig simán meggyőz arról, hogy ezt gyerekjáték lesz elkészíteni. Legyünk őszinték: csak az új iPhone miatt nem lesznek különlegesek a videóink. Persze jobb minőségű végeredményt kapunk a korábbi mobilunkhoz képest, ám ennek ellenére az életben nem lesz egy átlagos család ünnepi videója annyira különleges, mint amit az Apple csapata állít össze.
Ha rosszmájúak lennénk, hozzátehetnénk, hogy videónk epikusak lehetnek, ha több ezer dollárt költünk különleges felszerelésekre, több tucat színészt bérelünk fel, helikopert a nyitó jelenthez – karácsonyfa előtti spot ezzel pipa –, veszel egy gimalt, bérelsz hozzá egy profi videószerkesztőt, előre megtervezel minden másodpercet és még pár dologra ezeken felül is szükség lesz. Nos így valóban megoldható az Apple mondata. Mindettől függetlenül az új promo videó nekünk bejött.