A Honor fő célja, hogy magas minőségű és megbízható termékeken keresztül ikonikus technológiai márkává váljon.
A Honor ismertette új márkastratégiáját, melyet már önálló vállalatként vezet be. A Honor új márkastratégiája három fő pillérre épül. Ezek az All Scenarios, All Channels, All People, ezzel párhuzamosan pedig továbbra is fókuszban marad az 1+8+N termékstratégia.
A Honor elkötelezett a folyamatos fejlődés és a kutatás-fejlesztés mellett. Jelenleg közel nyolcezer munkavállalóval látja el tevékenységét, akiknek több mint fele a kutatás-fejlesztésben dolgozik öt K+F központban, világszerte több mint 100 innovációs laborral a Honor számottevő technológiai megoldásokra koncentrál.
A vállalat kellő rugalmassággal és függetlenséggel rendelkezik ahhoz, hogy nemzetközi ellátási láncának biztosításához a legjobb megoldásokat válassza. Többek között olyan piacvezető szolgáltatókkal állapodott már meg, mint AMD, Intel, MediaTek, Micron Technology, Microsoft, Qualcomm, Samsung, SK hynix és Sony.
A minőségre való odafigyelést a Honor szigorú minőségellenőrzési folyamata támasztja alá, több mint 400 vizsgálat sikeres teljesítéséhez és 20 nemzetközi tanúsítás megszerzéséhez is hozzájárult, a termék piacra kerülése előtt. A felhasználóknak nyújtott gyors és hatékony támogatás szintén fontos a márka számára, amely több 3.000 szervizközponttal és 43 call centerrel bír. A Honor after sales csapata továbbra is szoros együttműködésben dolgozik a meghatározó szolgáltatócégekkel a világ számos pontján.
A Honor legfrissebb IoT termékportfóliója számos elismerésben részesült a CES 2021 kiállítás során. A Honor Band 6-ot több nemzetközi médium a CES legjobb termékének választotta, és a frissített Honor MagicBook Pro is több díjat tudhat magáénak. Mindezek mellett a Honor Kína első számú online okostelefon-márkájává vált 2018 és 2020 között. Ezt a teljesítményt a Honor szándéka szerint az offline piacokra is kiterjeszti 2021-ben.