Magyarországon is kapható az Alcatel PLUS 10 kettő az egyben multifunkciós tabletje, mely rendkívül kedvező ár/érték arányának köszönhetően kiváló munkaeszköz és szórakoztató központ a mobil és dinamikus életvitelű egyetemisták, pályakezdők számára. Erről tanúskodik az a gerillavideó is, amelyet Alcatel márkanagykövete, az Animal Canibals készített egyetemistákkal.
A barcelonai Mobile World Kongresszuson debütáló Alcatel PLUS 10 egy Windows 10 operációs rendszerű multifunkciós készülék, mely tabletként és a mágnessel hozzá csatlakozó billentyűzetnek köszönhetően irodai laptopként egyaránt használható. Az Alcatelnek ez az első kettő az egyben készüléke, melyből a billentyűzetbe beépített LTE SIM kártya foglalatnak köszönhetően pillanatok alatt mobil adatközpontot varázsolhatunk, egyszerre 15 eszköz csatlakoztatható hozzá.
A PLUS 10 mágnesesen csatlakoztatható billentyűzetét önálló akkumulátorral látták el, így szükség esetén a tabletet is képes tölteni. A billentyűzet továbbá tartóként is használható, a kijelzőt elfordítva médiaközpontként funkciónál, így kis helyeken is, utazás közben, vonaton vagy buszon, kényelmesen használható. A gyártó nem spórolt az extrákkal, így SD kártya olvasó, standard USB, mikro USB és mikro HDMI csatlakozó is található rajta.
A kiválóan felszerelt eszköz a mobil fiatal generáció médiafogyasztási szokásaihoz igazodik. Kiváló ár/érték arányának köszönhetően az eszköz nélkülözhetetlen annak a generációnak, mely diákként egyetemi tanulmányait végzi vagy pályakezdőként mobil és dinamikus életet él, online közösségben rendkívül aktív, szabadidejében és utazása során gyakran is szívesen fogyaszt maga által választott videó tartalmakat. Az Alcatel PLUS 10 tablet média és munkaközpontként alkalmazkodik a fiatal generáció életviteléhez.
Az eNet kutatása azt mutatja, hogy a fiatalok falják a filmeket, rengeteg videót fogyasztanak, ez áll érdeklődésük középpontjában. A film után következik sorban a zene, az ismeretterjesztő anyagok, majd a számítástechnikai és informatikai hírek. Médium terén a fiatal generációnál egyértelműen az online dominál, különösen a közösségi média, az offline média értéke csökken a szemükben. Okostelefonhasználat kiemelkedő (90 százalék), ezt követi a laptop, tablet, és az asztali számítógép.
A fiatalok egyre inkább az online világban találják meg azokat a tartalmakat, amiket szívesen fogyasztanak. Számukra a hagyományos médiumok (tévé, rádió) leértékelődtek, feltehetően azért, mert személyre szabott és bármikor elérhető tartalmat keresnek. Nem ők akarnak alkalmazkodni a médiához, hanem a médiától várják el, hogy alkalmazkodjon hozzájuk. Változott hozzáállásuk a tartalomhoz is, nemcsak fogyasztják, de szívesen meg is osztják azt, és egyáltalán nem csak anyagi okokból, hanem sok esetben pusztán érdekesség, vagy spontán terméktámogatás miatt.