A HONOR első számú márka lett az Android okostelefonok piacán Kínában 2021 utolsó negyedévében, de az Apple még tartja a vezető helyét
Az IDC mobiltelefonokra vonatkozó negyedéves jelentése alapján a HONOR 2021 utolsó negyedévében felülmúlta a várakozásokat, és 253,4%-kal növelte a leszállított termékek számát Kínában az előző évhez képest. Ezzel az ország második legnagyobb okostelefon-márkája lett, az Android operációs rendszert futtató okostelefon-márkák között pedig az első helyen szerepel, köszönhetően a több mint 14,2 millió leszállított okostelefonnak. Az év egészét nézve a HONOR 38,6 millió telefont szállított le, túlszárnyalva a 2020-es adatokat, amivel az öt legnagyobb gyártó között szerepel.
A növekedésben meghatározó szerepet játszott az új prémium okostelefonok bejelentése, mint például a HONOR 50, a HONOR 50 Lite és a HONOR Magic V, ami a vállalat első hajlítható okostelefonja.
2022-ben még nagyobb dobással készül a HONOR. A „Power of Magic”, azaz „A varázslat ereje” elnevezésű eseményen, amely a HONOR idei első nemzetközi eseménye, új technológiát és termékeket mutat be az MWC keretein belül február 28-án 13 órakor.