Néhány Samsung Galaxy A és Galaxy M modell rejtélyes automatikus újraindítási problémával küzd.
A Galaxy A és Galaxy M sorozat nagyon jól teljesített a Samsungnak az utóbbi időben. A vállalat világszerte több millió darabot értékesített, különösen a feltörekvő piacokon. Az ügyfelek szeretik őket a vonzó áron kínált funkciók és funkcionalitás miatt.
Javarészüknek alig vagy egyáltalán nincsenek problémái. Úgy tűnik azonban, hogy egyes Galaxy A és Galaxy M modellek rejtélyes problémától szenvednek, ami miatt az eszköz lefagy és automatikusan újraindul.
A jelentések a Galaxy M30s, Galaxy M31, Galaxy M31s, Galaxy A50, Galaxy A50s és Galaxy A51 készülékek tulajdonosaitól származnak, érdekes módon egyelőre Indiából csak. Ez azt sugallja, hogy bármi is legyen a kiváltó ok, valószínűleg az adott országban értékesített eszközök érintettek.
A hírek szerint az érintett mobilok gyakran lefagynak és újraindulnak. Egyes felhasználók állítják, hogy eszközeik bootloopba kerültek, ez egy rendszerindítási hurok, amikor a telefon csak a Samsung logóig jut, majd újraindul.
A Samsung India hivatalos fórumai több hónapra visszamenőleg beszámolnak ezekről a problémákról. A cég még nem adott jelzést a kiváltó okról, tehát nem világos, hogy ezt szoftver vagy hardver probléma okozza.
Azoknak a készüléktulajdonosoknak, akik Samsung szervizbe vitték a hibás telefonjukat, azt mondták, hogy ki kell cserélniük az alaplapot, ami több mint 100 dollárba kerül. Természetesen nem sokan hajlandóak ennyi pénzt költeni egy mögöttes probléma megoldására.
A lapkakészlet az egyetlen közös pont az érintett mobilok között. Az Exynos 9610 és az Exynos 9611 a fent említett eszközökben használatos. Hogy ez összefügg-e valamilyen módon a kérdéssel, továbbra sem világos, illetve arról sem érkezett jelentés, hogy az Indián kívüli felhasználók hasonló problémákkal szembesültek ezeken a készülékeken.
Azok, akik szembesülnek ezekkel a problémákkal, abban is reménykedhetnek, hogy bármilyen javításra is szükség van, a vállalat díjmentesen megteszi helyettük.