Moneypenny fõszereplésével bemutatja legújabb kampányfilmjét a Sony.
Moneypenny fõszereplésével bemutatja legújabb kampányfilmjét a Sony. A 60 másodperces kampányfilmben Naomie Harris harcol azért, hogy megszerezze a Bond számára szükséges Xperia mobiltelefont. Új kampányfilmjében a Sony a „Made for Bond”, azaz legújabb technológiai újításait mutatja be. A jelenet hátterét a londoni South Bank adja, ahol Moneypenny, egy drámai, heves üldözésbe keveredik, hogy leszállítsa Bond Xperia Z5-ös telefonját, eközben pedig a Sony RX100 IV fényképezõgéppel szuper lassított felvételeket készít. A rendezõ Danny Kleinman, aki számtalan legendás Bond film mögött áll.
Megelõlegezve a várva várt 007 Spectre: A Fantom visszatér címû mozifilm megjelenését, a Sony leleplezi a „Made for Bond” címû reklámkampányát, amelynek sztárja a Moneypenny-t alakító Naomie Harris. A 007 Spectre: A Fantom visszatér címû film, amelyet Albert R. Broccoli-féle EON Production, a Metro-Goldwyn-Mayer Stúdió és a Sony Pictures Entertainment mutat be, az Egyesült Királyságban október 26-án, az Egyesült Államokban november 6-án, a magyar mozikban pedig november 5-én jelenik meg.
A lenyûgözõ kisfilmben Moneypenny izgalmas hajszáját követhetjük nyomon a londoni South Bank-ban, ahol titokzatos gazemberekkel kell megküzdenie, hogy megszerezze Bond számára a Sony Xperia Z5 telefont. A legkorszerûbb eszközök segítségével, beleértve a fejlett kompakt RX100 IV Cyber-shot fényképezõgépet, szuper lassított felvételeket készít az akcióról.
A 60 másodperces filmet a legendás brit rendezõ, Danny Kleinman, valamint a Rattling Stick produkciós cég és az adam&eveDDB kreatív ügynökség készítette. A kisfilmet a Sony professzionális F65-ös mozifilmes kamerájával vették fel, amelyet az RX100 IV fényképezõgép képernyõjén látható lassított felvételekkel, illetve az Xperia Z5-ös telefon kijelzõjén megjelenõ fényképekkel is tarkítottak. Kleinman elmondta: „A kisfilm megragadja az üldözés és a küldetés valódi izgalmát, és magával viszi a nézõt egy utazásra, amelyhez az ikonikus londoni helyszínek adnak hátteret.” Harris hozzátette: „London tökéletes helyszíne a reklámfilmnek. Végtére is a középpontban Bond britsége áll, ezért nagyon fontos volt, hogy itt forgassunk. Ez nem egy hagyományos reklám, hanem önmagában is egy akciódús kis mozifilm.”
Kazuo Hirai, a Sony vállalat elnöke és vezérigazgatója elmondta: „A Sony büszke partnere az ikonikus Bond filmeknek már a Casino Royale óta. Bár mind az Xperia Z5, mind az RX100 IV tele van akcióval és remek funkciókkal, mindkettõ igazi, hétköznapi készülék. Tökéletes készülék, akár Moneypenny használja egy titkos megfigyeléséhez, vagy egy kreatív fotós, aki kiemelkedõ képeket szeretne készíteni és megosztani a közösségi csatornákon. Mindkét készülék könnyen kezelhetõ, zsebben hordható díjnyertes termék, amely egyaránt kiváló a mindennapi felhasználók és a titkos ügynökök számára.”
A kampány a tv reklámmal indul el hivatalosan 2015. október 1-jén az Egyesült Királyságban, és november 8-ig tart. A MediaCom által irányított médiakampány magába foglalja a nyomtatott, a kiskereskedelmi, a digitális és kültéri megjelenést. A kompakt méret, a prémium RX100 IV-es fényképezõgép ereje – a világ elsõ 1.0 inch-es típusú Exmor RS CMOS érzékelõvel, 40-szeres szuper lassított videó rögzítéssel akár 1000 képkocka/másodperc sebességig , és a korábbi modelleknél 5-ször gyorsabb adatolvasás, tökéletes társ Moneypenny számára.
Az eddig leggyorsabb autofókusszal egy csúcskategóriás okostelefonban , amely egyedülálló, 0,03 másodperces gyorsaságot nyújt, az ujjlenyomat érzékelõvel felszerelt bekapcsoló gombbal, és a gyönyörû, sima, vízálló kivitelezéssel az Xperia Z5 egy fejlett, következõ generációs okostelefon, amely ideális Bond számára. A szeptember 2-án bejelentett Xperia Z5 októbertõl világszerte elérhetõvé válik. Sony. Made for Bond.