Starbucks emojik neked!

2016.04.27| Phone Arena

Új értelmet nyert a Kávé mindenek felett címû szólás-mondás, hiszen a Starbucks kiadta a saját fejlesztésû emoji ikonjait.

Az új, kávés ikonok elérhetõk Android és iOS rendszerre egyaránt, külön alkalmazásként tölthetõk le az adott rendszer online alkalmazás áruházából – adta hírül a cég Twitter oldalán. Van itt minden, mi szemnek és szájnak ingere lehet, kávés csésze, logo, shake, stb. A Starbucks elárulta, hamarosan bõvülni fognak a cuki figurák, méghozzá az aktuális kínálat italai alapján. Az új Starbucks emoji billentyûzetet támogatja az iMessage, a Facebook Messenger, a WhatsApp és számos más alkalmazás is. A programot a Snaps fejlesztette, õk pedig már az emoji billentyûzetek és avatarok piacán nagy névnek számítanak.

 Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A StarbucksKeyboard itt letölthetõ (iOS|Android)



A cikkhez kapcsolódó linkek:


Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

2024.08.15
| Android Authority
A legfrissebb Apple iPhone 16 fotószivárgás leleplezte a valószínűleg végleges dizájnt és egy szokatlan hátlapi megoldást is egyben.
Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

2024.08.22
| Android Headlines
Fontos információk szivárogtak ki az iPhone 16 sorozatról, beleértve a specifikációkat, az amerikai árakat és promóciós képeket.
Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

Kiderült az iOS 18 megjelenési dátuma: ekkor frissítheted iPhone-odat

2024.09.10
| Phone Arena
Az Apple a szeptember 9-i Glowtime eseményen hivatalosan bejelentette, hogy az iOS 18 frissítés szeptember 16-án érkezik a támogatott iPhone készülékekre. Ugyanezen a napon lesz elérhető az iPadOS 18 frissítés is.
Ezért fogod megvenni az iPhone 16-ot

Ezért fogod megvenni az iPhone 16-ot

2024.09.04
| 9to5mac
Az új iPhone 16 bemutatója előtt a CIRP egy friss tanulmányt tett közzé, amely rávilágít arra, hogy az iPhone-vásárlók többsége nem az új funkciók miatt frissít.