Az Above Avalon egy átfogó Apple Watch elemzést tett közzé, amely szerint 100 millió darabot szállított világszerte a vállalat.
Igaz, az aktív iPhone felhasználók mindössze 10%-a, ami körülbelül 1 milliárd, használja az eszközt. Ez pedig nem rossz, tekintve, hogy az első Apple Watch még 2015-ben mutatkozott be és azóta is a kategóriájában a legdrágább termékek között maradt. Emellett 2020 különösen jó év volt az Apple Watch számára, mivel a cég 30 millió darabot tudott szállítani, ami több mint 2015, 2016 és 2017 értékesítése együttvéve.
Az amerikai piac gyorsan alkalmazkodott az intelligens viselhető kütyüket magában foglaló életmódhoz, az iPhone felhasználók mintegy 35%-a párosítja iPhone-ját Apple Watch okosórával. Világszinten sokkal több a növekedési lehetőség és csak a negyedik helyet foglalja el az Apple legjobban eladott listáján az iPhone, iPad és Mac mögött, de az elemzők becslései szerint 2022-ben valószínűleg lehagyja őket az óra.