Meglepő módon a tajvani gyártó HTC First mobilja oltári bukás lett az Egyesült Államokban.
Meglepő módon a tajvani gyártó HTC First mobilja oltári bukás lett az Egyesült Államokban. Alig több mint egy hónapja mutatta be a HTC a First-öt, amely egy középkategóriás telefon, ezen volt elérhető gyárilag először a sokat kritizált Facebook Home kezelőfelület. Az amerikai AT&T a megjelenés után nem sokkal mindössze 0.99 dollárért bárki számára megvásárolhatóvá tette a készüléket, már ez is intő jel volt, ma pedig hivatalosan is megerősítették, hogy a HTC és a Facebook hosszú távú kapcsolata valójában csak egy egyéjszakás kaland volt, az AT&T hamarosan leveszi kínálatából a HTC First-öt, a meglévő készleteket pedig visszaküldi a gyártónak. Az ok egyértelmű, a gyenge kereslet miatt döntöttek úgy a szolgáltatónál, hogy nem árusítják tovább a First modellt, hiszen hiába lehetett megvenni 1 dollárért, mindössze tizenötezren vették meg országszerte egy hét alatt. Furcsa a bukás, ám még a HTC Chachánál is rosszabbul teljesített az új Facebook mobillal a HTC, amely 2011-ben szintén hibás döntésnek bizonyult. A dolog egyik nyitja az lehet, hogy az AT&T értékesítői nem szerették a Facebook Home-ot, ebből kifolyólag a First-öt sem, így tehát inkább más telefont ajánlottak a betérő vásárlóknak.