Újra nőtt a Huawei

2017.05.08| Huawei

A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében.

Erős évkezdés a fogyasztói üzletágban, a prémium kategóriában is jelentősen növelte eladásait a vállalat. A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében összesen 34,55 millió okostelefont szállított le, amely 21,6 százalékos növekedést jelent az előző évi értékhez képest. Az IDC adatai szerint a kínai vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot. Kínában és Európában a vállalat fenntartotta a jelentős, 20, illetve 15 százalékos növekedést, míg Dél-kelet Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben több mint 70 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait. 

A vállalat a Huawei P9 sorozat és HUAWEI Mate 10 globális eladásainak köszönhetően jelentős növekedést ért el a prémium kategóriás okostelefonok piacán is: az idei első negyedévben a közép- és felső kategóriás telefonok (300 USD feletti árú készülékek) aránya 11 százalékkal haladta meg az előző évi értéket. A GfK szerint az 500 dollár és az e feletti összegbe kerülő prémium telefonok piacán a Huawei részesedése 9,7 százalék volt 2017 februárjában, 9 országban pedig (többek között Kínában, Spanyolországban, Olaszországban, Lengyelországban és egyéb kulcsfontosságú piacokon) a 10 százalékot is elérte. A vállalat legújabb zászlóshajó okostelefon sorozata, a Huawei P10 család februári bemutatása óta hatalmas népszerűségnek örvend szerte a világon, a készülékek kiemelkedő fotózási képességeinek köszönhetően. A Huawei a tabletpiacon is jól teljesített: a vállalat táblagép szállításai 70 százalékkal haladták meg az előző évi eredményeket.

„A Huawei termékek és a márka folyamatosan növekvő ismertségének köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága tovább erősítette a prémium okostelefon márkapozícióját az idei első negyedévben” – mondta el Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója. „A cég továbbra is azon dolgozik majd, hogy minden lehetséges eszközzel növelje vásárlói számára a felhasználói élményt, valamint folytassa a Mesterséges Intelligenciát használó termékek fejlesztését.”

 Olvasson tovább a legfrissebb híreink között!

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


    Samsung Galaxy S24: ritka kivétel a zászlóshajók között

    Samsung Galaxy S24: ritka kivétel a zászlóshajók között

    2024.11.08
    | 9to5Google
    A Samsung Galaxy S24 egy ritka kivételként került be a világszerte eladott legnépszerűbb okostelefonok top 10-es listájára, domináltak az olcsóbb modellek.
    A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

    A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

    2024.10.14
    | Android Authority
    Mostantól a Samsung telefonokon is hozzáadható a Google Wallet csempéje a Gyorsbeállításokhoz.
    Vékonyabb, mint valaha: jön az iPhone 17 Air, de nagy árat fizetünk érte

    Vékonyabb, mint valaha: jön az iPhone 17 Air, de nagy árat fizetünk érte

    2024.11.09
    | 9to5mac
    Az Apple hamarosan bemutathatja az iPhone 17 Airt, amely a dizájnt minden más elé helyezi.
    Kiszivárogtak az iPhone SE 4 specifikációi, ára és megjelenési hónapja!

    Kiszivárogtak az iPhone SE 4 specifikációi, ára és megjelenési hónapja!

    2024.10.28
    | Phone Arena
    Az Apple következő, megfizethető okostelefonja, az iPhone SE 4 várhatóan decemberben lép tömeggyártásba, és a pletykák szerint jelentős fejlesztést hoz az iPhone SE 3-hoz képest.