Újra nőtt a Huawei

2017.05.08| Huawei

A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében.

Erős évkezdés a fogyasztói üzletágban, a prémium kategóriában is jelentősen növelte eladásait a vállalat. A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében összesen 34,55 millió okostelefont szállított le, amely 21,6 százalékos növekedést jelent az előző évi értékhez képest. Az IDC adatai szerint a kínai vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot. Kínában és Európában a vállalat fenntartotta a jelentős, 20, illetve 15 százalékos növekedést, míg Dél-kelet Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben több mint 70 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait. 

A vállalat a Huawei P9 sorozat és HUAWEI Mate 10 globális eladásainak köszönhetően jelentős növekedést ért el a prémium kategóriás okostelefonok piacán is: az idei első negyedévben a közép- és felső kategóriás telefonok (300 USD feletti árú készülékek) aránya 11 százalékkal haladta meg az előző évi értéket. A GfK szerint az 500 dollár és az e feletti összegbe kerülő prémium telefonok piacán a Huawei részesedése 9,7 százalék volt 2017 februárjában, 9 országban pedig (többek között Kínában, Spanyolországban, Olaszországban, Lengyelországban és egyéb kulcsfontosságú piacokon) a 10 százalékot is elérte. A vállalat legújabb zászlóshajó okostelefon sorozata, a Huawei P10 család februári bemutatása óta hatalmas népszerűségnek örvend szerte a világon, a készülékek kiemelkedő fotózási képességeinek köszönhetően. A Huawei a tabletpiacon is jól teljesített: a vállalat táblagép szállításai 70 százalékkal haladták meg az előző évi eredményeket.

„A Huawei termékek és a márka folyamatosan növekvő ismertségének köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága tovább erősítette a prémium okostelefon márkapozícióját az idei első negyedévben” – mondta el Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója. „A cég továbbra is azon dolgozik majd, hogy minden lehetséges eszközzel növelje vásárlói számára a felhasználói élményt, valamint folytassa a Mesterséges Intelligenciát használó termékek fejlesztését.”

 Olvasson tovább a legfrissebb híreink között!

A cikkhez kapcsolódó linkek:


    Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok


    Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

    Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

    2024.05.03
    | PhoneArena
    Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
    Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

    Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

    2024.06.09
    | Phone Arena
    A friss iPhone 16 akkumulátorának híre azt mutatja, hogy az Apple nem vállalja azt a kockázatot, amit az iPhone 15 Pro esetében tett.
    A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

    A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

    2024.05.22
    | MacRumors
    Az Apple 500 dollár alatti kikiáltási árat céloz meg a közelgő negyedik generációs iPhone SE modelljéért, annak ellenére, hogy a pletykák szerint számos frissítés érkezik a megfizethetőbb készülékhez.
    Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

    Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

    2024.05.24
    | Szponzorált cikk
    Szeretnél egy új telefont? Egy olyan készülékre fáj a fogad, ami nem túl drága, azonban mégis olyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a prémium modellek legjava?