A Samsung és a Lonely Planet célja, hogy az utazók egyszerűen, okoseszközön is hozzáférhessenek a Lonely Planet útikalauzaihoz.
A Samsung partnerségre lépett a Lonely Planettel, így az utazók új úti célokat fedezhetnek fel útközben is, a Samsung Gear S3 okosóra segítségével. Az együttműködés keretében a Samsung és a Lonely Planet számos olyan egyedi utazási megoldást hoz létre, amelyek egyesítik a Samsung Gear S3 okosóra funkcióit a Lonely Planet világhírű utazási tippjeivel és útikönyveivel. A Lonely Planet felhasználja a Samsung Galaxy S7 és Gear 360 termékeit is, hogy magával ragadó tartalmakat hozzon létre kiemelt marketingkampányához, a „Best in Travel”-hez.
A Lonely Planet Samsung Gear S3-hoz készült okosóra-alkalmazása az utazóknak szóló Lonely Planet Guides mobilalkalmazás kiegészítője lesz, mellyel az utazók hozzáférhetnek a Lonely Planet díjnyertes, a világ több mint 50 városára kiterjedő tartalmaihoz. Az alkalmazás a felhasználó tartózkodási helye szerinti fontos látnivalókat felsorolásán túl lehetővé teszi azok könyvjelzővel való ellátását, majd útvonalterv is készíthető az érdekes úti célokhoz.
A Samsung Gear S3 okosóra optimális eszköz utazóknak, mivel IP68 víz- és porálló, valamint katonai szintű tartóssággal rendelkezik, hogy bármilyen környezetben vagy helyzetben megfeleljen. A beépített GPS-, magasságmérő, barométer és sebességmérő alkalmazásokkal felhasználói mindent nyomon követhetnek, a magasságtól és a légnyomástól kezdve egészen a hirtelen időjárás-változásokig, a megtett távolságig vagy a sebességig. A Lonely Planet csapata négy exkluzív, utazási témájú óralapot is tervezett a Samsung Gear S3-hoz, amelyeket olyan további funkciókkal egészített ki, mint az úti cél részletes adatai, időjárási információk és világóra. Ezek a témák már jelenleg is letölthetők a Samsung Galaxy alkalmazásokban. A Lonely Planet Samsung Gear S3 Guides alkalmazása már az idei év decemberétől elérhető lesz, a Gear S3 okosóra 2017-ben kerül a magyarországi boltok polcaira.
A Lonely Planet a Best in Travel 2017 úti céljaként megválasztott Kanadába küldte speciális videós csapatát, hogy a Gear 360-nal videósorozatot rögzítsenek a márka kiemelt marketingkampányához. A 360 fokos videók számos úti cél élményeit mutatják be az utazóknak, ezek közé tartozik például a Városi felfedezőutak Vancouverben és az Autózás az Icefield Parkway országúton. A Samsung Gear 360 15 megapixeles képérzékelőkkel rendelkező dupla halszemoptikával felszerelt, így nagy felbontású (3840×1920) 360 fokos videókat, valamint 30 megapixeles állóképeket tud rögzíteni.
„Örömmel jelentjük be, hogy több területen - így az év legnagyobb marketingkampányának, a Best in Travel-nek a megvalósításában is - együttműködünk a Samsunggal, mely ideális partner számunkra a teljesen integrált partnerséghez, amelyet az Ügyfélmegoldások üzletágunk szeretne a felhasználóink számára nyújtani” – mondta Tim Daugherty, a Lonely Planet Ügyfélmegoldások üzletágának alelnöke. – „Fontosnak tartjuk, hogy a Lonely Planet kampányaihoz és vásárlóinkhoz, valamit ügyfeleinkhez illő márkákkal működjünk együtt, így a Lonely Planet tevékenysége egyszerre előnyös az ügyfelek és a vásárlók számára. A Samsung világszínvonalú videó- és fotótechnológiájának összekapcsolása világszerte 40 úti célhoz kapcsolódó vizuális kampányunkkal nagyszerű lehetőség, hogy a Best in Travel igazán magával ragadó élményt nyújtson, arra inspirálva az utazókat, hogy 2017-ben az egész világ felfedezésére induljanak.”