Vodafone
Az alapszolgáltatások működni fognak, de 2022.07.11-16 között az ügyintézés, illetve egyes szolgáltatások nem lesznek elérhetőek.
További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!
Előre tervezett informatikai átállást végez a Vodafone, ami. Az alapszolgáltatások természetesen működni fognak.
A Vodafone kommunikációja alapján előre tervezett informatikai átállást végez a cég júliusban, ami miatt bizonyos szolgáltatások nem fognak működni. Az alapszolgáltatások, úgyis mint a hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat, valamint az otthoni (vezetékes TV és internet) szolgáltatások ezalatt az időszak alatt is végig elérhetőek lesznek.
Azonban 2022.07.11-16. között nem lesz lehetőség a szokásos online és személyes ügyintézésre, ezért a Vodafone arra kéri az ügyfeleit, hogy a szükséges ügyeket még előtte végezzék el. Ilyen például
- gondoskodjon róla, hogy a 2022.07.11-16-i időszak alatt is legyen elegendő adatmennyisége.
- Fizesse be esedékes számláit legkésőbb 07.11-ig. Az átállás ideje alatt erre csak postai csekkel és átutalással lesz lehetősége. Feltöltőkártyás ügyfeleinknek az egyenlegfeltöltés ATM-en keresztül változatlanul elérhető ez időszak alatt is.
- Amennyiben esedékes a feltöltőkártyás éves adategyeztetése, kérjük, végezze el az átállás előtt.
Mi nem lesz elérhető az informatikai átállás alatt és azt megelőző időszakban?
2022.07.11-16 között nem lesz elérhető:
- Webshop, online leadott rendelések - ha új mobil szolgáltatást vagy készüléket szeretne megrendelni, vagy meglévő előfizetését módosítani, azt 2022.07.11.-ig teheti meg. Kérjük, 07.06-igrendelje meg SIM kártyáját vagy készülékét, hogy még időben kiszállíthassuk.
- My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és az alkalmazásban nem érhető el a számlája, szolgáltatása, valamint a Vodafone JóDolgok
- Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása
- Roaming szolgáltatás aktiválása
- Számlázással és egyenleggel kapcsolatos online és személyes ügyintézés
- Új előfizetés, meglévő előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás)
- Készülékkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése)
- Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó)
- Easy Rider alkalmazás
- Feltöltőkártyás éves adategyeztetés
- Feltöltőkártyás SIM kártya aktiválás
A teljes lista az informatikai átállásban érintett folyamatokról az alábbi linken érhető el: https://www.vodafone.hu/ugyintezes-szunet