A beázás már nem tartozik az okostelefon-tulajdonosok öt legnagyobb gondja közé

2023.12.05| Phone Arena

A "Good Hands People" szerint a folyadéktól már nem félnek annyira az okostelefon-tulajdonosok, mint a potenciális "telefongyilkostól".

Nem is volt annyira régen, amikor még esőben nem vettük elő szívesen a telefonunkat, nehogy elázzon és baja legyen. Az Allstate Protection Plans legfrissebb felmérése azonban azt mutatja, hogy az amerikaiak nyolc olyan konkrét problémától tartanak, amelyek közül a vízkár az első öt mögé került. 

Az amerikai okostelefon-tulajdonosok szerint az első számú félelem, amely a válaszok vezető 34%-án szerepel, a sérült képernyő. Ez jogos, mivel a képernyő az okostelefon azon része, amelyet állandóan nézünk, ha a készüléket a kezünkbe vesszük. Az amerikaiak 45%-a naponta legalább 5 órát tölt telefonja képernyőjének használatával, ezért 27%-uk egy nap vagy annál kevesebb idő alatt megjavítja a képernyőjét.

A beázás már nem tartozik az okostelefon-tulajdonosok öt legnagyobb gondja közé

Az amerikaiak 54%-a filmeket vagy televíziós műsorokat néz telefonján a hagyományos televíziózás helyett, ami nagy oka annak, hogy tavaly 10,2 milliárd dollárt költöttek a sérült képernyők cseréjére. Ez háromszorosa volt a 2018-ban elköltött összegnek (3,4 milliárd dollár).

Némileg meglepő módon a Wi-Fi és a csatlakozási problémák a második helyen állnak, miután a válaszok 19%-a említi őket. Ha nincs kapcsolat, a telefon egy óriási zseblámpa vagy papírnehezék.

Az érintőképernyővel kapcsolatos problémák a harmadik helyen állnak, az Allstate által kapott felmérési válaszok 13%-án. Ha a telefon nem regisztrálja megfelelően az érintéses bemeneteket, szinte lehetetlen használni. Egy másik meglepetés, a töredezett sarkok és oldalak a negyedik helyen végeztek, miután a válaszok 11%-ánál megjelentek. Ez csak látványos probléma, nem akadályozza a használatot, és többnyire egy tok használatával megoldható.

A 11%-os ötödik helyen álló töltési problémák egyre feljebb került a listán. Ha sérült portról van szó, a vezeték nélküli töltés lehet a megoldás. Ha valami másról van szó, akkor komoly problémáról beszélünk, mert nem egy eldobható telefonra költötte senki a nehezen megkeresett pénzét.

A beázás már nem tartozik az okostelefon-tulajdonosok öt legnagyobb gondja közé

A hatodik hellyel a beázás 10%-kal kikerült az öt legnagyobb aggály közül. A legtöbb csúcskategóriás telefon rendelkezik bizonyos típusú víz elleni védelemmel, bár ez a védelem idővel gyengül, ahogy öregszik a vízzáró tömítő anyag. A legtöbb zászlóshajó akár 30 percre is elmerülhet közel 5 méteres tiszta vízben, és ez nem okoz gondot a további működésben. Egy nagy probléma: ha a gyártók annyira hirdetik telefonjaik IP-besorolását, miért nem veszik bele a vízkárokat a garanciába?

A hangszóróval kapcsolatos problémák (9%) és a mikrofonproblémák (10%) a hetedik, illetve a nyolcadik helyen állnak a felmérésben. Mindkettő egyformán rossz, mivel az utóbbi megakadályozza a hanggal aktiválható szolgáltatások használatát, beleértve a digitális asszisztenseket, az előbbi pedig megakadályozhatja, hogy hallja a telefonját. A biztosító egyéb információi szerint az amerikaiak 37%-a rongált meg egy készüléket az elmúlt évben, de csak 15%-uk veszett el véglegesen vagy lopták el készülékét.

A telefonjavítás drágább, mint azt a legtöbb amerikai gondolná. A felmérés kimutatta, hogy 47%-uk úgy gondolja, hogy a telefonjavítás 150 dollárba vagy kevesebbe kerül. A valóságban egy nem biztosított iPhone 15 képernyőcsere 279 dollárba, a Galaxy S23 Ultra képernyőcsere pedig 209 dollárba kerül. A belső képernyő cseréje egy nem biztosított Pixel Fold esetében akár 900 dollárba kerülhet!

Sajnos nem biztos, hogy pusztán egy telefonra elég a telefonra tenni egy tokot. Tavaly az amerikaiak 83%-a tokba tette telefonját, de ezeknek a telefonoknak 50%-a ennek ellenére megsérült a tokban, szemben a 2020-as 21%-kal. A tokok vagy nem olyan védelmet nyújtanak, mint korábban, vagy a sérülések egyre nagyobbak.

Az Allstate adatai szerint tavaly 90 millió amerikai rongált meg egy telefont, és az amerikaiak együttesen 17,9 milliárd dollárt költöttek azok javítására és cseréjére.

 

 

Böngésszen tovább legfrissebb híreink között! Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

iPhone 16-ot akarsz venni? Nézd meg itt, hogy fog kinézni!

2024.08.15
| Android Authority
A legfrissebb Apple iPhone 16 fotószivárgás leleplezte a valószínűleg végleges dizájnt és egy szokatlan hátlapi megoldást is egyben.
Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

Nagy iPhone 16 szivárgás: specifikációk, árak és promóciós képek

2024.08.22
| Android Headlines
Fontos információk szivárogtak ki az iPhone 16 sorozatról, beleértve a specifikációkat, az amerikai árakat és promóciós képeket.
Jön az iPhone 16, és ez az öt funkció megéri a várakozást

Jön az iPhone 16, és ez az öt funkció megéri a várakozást

2024.07.12
| 9to5 Mac
Az iPhone 16 és az iPhone 16 Pro két hónap múlva érkezik, ami azt jelenti, hogy nem most van a legjobb idő egy új iPhone 15 vásárlására.
Samsung akkumulátor baklövés: az új Galaxy Watch 7 akkumulátorproblémái

Samsung akkumulátor baklövés: az új Galaxy Watch 7 akkumulátorproblémái

2024.07.30
| Phone Arena
Amikor a Samsung kevesebb mint egy hónappal ezelőtt bemutatta a Galaxy Watch 7-et, az egyik nagy új funkció, amivel dicsekedett, a "következő szintű üzemidő" volt.

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Fontos-e Önnek, hogy a mobilja fenntartható forrásból származzon?


Igen, nagyon fontos
Fontos, de nem elsődleges szempont
Nem különösebben érdekel
Egyáltalán nem fontos



Korábbi szavazások eredményei