A felhasználókat megdöbbentette, hogy a Samsung kifizettetné a hibás kijelzős mobilok javítását

2024.04.19| Phone Arena

A legutóbbi frissítés néhány Galaxy telefonnál zöld vonalakat hoz magával, de a Samsung nem segít ingyen.

Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért! Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!

A hírhedt zöld vonalak újra elértek pár Samsung okostelefon-felhasználóhoz, miután frissítették telefonjaikat. Amint azt az Android Authority megjegyezte, megugrott a panaszok száma az egyes Galaxy S21 modelleken, köztük a Galaxy S21 Ultrán és a Galaxy S21 FE-n megjelenő zöld vonalak miatt.

Az érintett felhasználók egy része szerint egy szoftverfrissítés után függőleges zöld vonalak jelentek meg a kijelzőn. Így tehát elég valószínű, hogy ez szoftveres probléma, és frissítéssel javítható. Lehetséges, hogy a frissítés súlyosbította a mögöttes hardverhibát, amely zöld vonalakként jelent meg a képernyőn.

A felhasználókat megdöbbentette, hogy a Samsung kifizettetné a hibás kijelzős mobilok javítását

Bár a zöld vonalak megjelenése meglehetősen gyakori probléma az OLED képernyőkön, és más cégek, köztük az Apple és a OnePlus által gyártott telefonokon is előfordultak, még mindig nem világos, hogy mi okozza őket.

A Samsung korábban azt mondta, hogy ezek halott pixelek lehetnek. További lehetséges okok közé tartozik a sérült vagy meglazult kijelzőcsatlakozó, a helytelen konfiguráció, valamint a víz vagy leesés. A legtöbb esetben azonban a vonalak váratlanul jelennek meg, és nem azért, mert a telefon leesett vagy más módon megsérült.

@Hercules_UTD, akinek a márciusi frissítés után zöld vonalak jelentek meg a Galaxy S21 FE-jén, azt állítja, hogy telefonjuknak nincs fizikai hibája, és le van döbbenve, hogy a Samsung akár 14 000 indiai rúpiát (167,65 USD) akar fizetni a képernyő cseréjéért.

@Entroprox felhasználó azt mondja, hogy Galaxy S21 Ultráját az áprilisi frissítés után sújtotta a probléma.

A Reddit felhasználó penguinastronomy azt írja, hogy a Samsung 469 dollárt szeretne egy új képernyőért.

“Ez az egész esemény mélyen bizalmatlanná tette az érintetteket a Samsung irányában. Nem állnak termékeik (még zászlóshajóik) minősége mögött sem, és a Samsung Singapore teljes ügyfélszolgálati folyamata egyáltalán nem volt leegyszerűsítve. Annak ellenére, hogy időpontot foglaltam, meg kellett küzdenem azzal a rossz viccel, hogy egy online ügyfélszolgálathoz fordultam, pedig éppen a szervizben voltam. Elveszítettek egy rajongót. Kétlem, hogy ezután bármilyen Samsung készüléket használok, és másoknak is ajánlom ugyanezt, hacsak nem javítják ezeket a problémákat." - pingvinastronomy

Ezekből a történetekből ítélve úgy tűnik, hogy a Samsung nem vállal semmilyen felelősséget a problémáért, és az ügyfelek egyetlen lehetősége az új képernyő cseréje és annak felhasználói általi kifizetése. A Samsung 2022-ben ingyenes cserét kínált a Galaxy S20 felhasználóknak, így a vállalat kénytelen lehet meggondolni magát, ha további hasonló problémákról számolnak be.

 

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

Baj van a Samsung mobilokkal, lehet téged is érint

2024.05.03
| PhoneArena
Ismerd meg a legfrissebb Samsung One UI 6.1 frissítés kihívásait és a leállás hátterét a Galaxy S22 készülékeken!
Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

Az Apple nem mer kockáztatni az iPhone 16-tal

2024.06.09
| Phone Arena
A friss iPhone 16 akkumulátorának híre azt mutatja, hogy az Apple nem vállalja azt a kockázatot, amit az iPhone 15 Pro esetében tett.
A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

A Face ID-s Az Apple iPhone SE 4 ára 200 ezer forint alatt lesz?

2024.05.22
| MacRumors
Az Apple 500 dollár alatti kikiáltási árat céloz meg a közelgő negyedik generációs iPhone SE modelljéért, annak ellenére, hogy a pletykák szerint számos frissítés érkezik a megfizethetőbb készülékhez.
Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

Óriási kedvezménnyel veheted most meg a kamerakirály Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G-t

2024.05.24
| Szponzorált cikk
Szeretnél egy új telefont? Egy olyan készülékre fáj a fogad, ami nem túl drága, azonban mégis olyan tulajdonságokkal rendelkezik, mint a prémium modellek legjava?

Mobiltelefon kérdések-válaszok
TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Mennyire fontos számodra egy telefon kamerájának minősége?


Nem fontos, ritkán használom a kamerát.
Alapvetően fontos, de nem vagyok profi fotós.
Nagyon fontos, gyakran fotózok és videózok.
Profi fotós vagyok, tehát a legjobb minőség számít.



Korábbi szavazások eredményei