A telefongyártó egyedi kampánnyal szólítja meg az „always on” fogyasztókat, akik nyitottak a modern technológiák és alkalmazások iránt.
A magyar piacon egy hete bemutatkozott Honor marketingstratégiája a vásárlókkal ápolt közvetlen kapcsolatra épül. A For The Brave oldalon kialakított microsite arra biztatja a látogatókat, hogy álljanak be egy virtuális sorba, hogy a Magyarországon egyelőre korlátozott darabszámban elérhető Honor 6 okostelefonok közül egy darabot félretegyenek számukra. A kampány teljesen összhangban van a márka által képviselt filozófiával és értékekkel. A Honor szerint az okostelefonok piacán a fogyasztóknak rengeteg marketingköltséget kell megfizetniük, melyek a készülékeket drágává teszik. A gyártó éppen ezért lerövidítette az értékesítési láncot, és csak egyetlen online bolton keresztül forgalmazza a készülékeit minden országban.
A Honor célközönsége azokból a mobilhasználókból áll, akik a készülékük segítsgével folyamatosan kapcsolódni szeretnének az internethez, sokat használják a közösségi médiát és a mobilalkalmazásokat. A gyártó a C2B (costumer to business) üzleti modellre építi nem csupán a marketingtevékenységét, de a termékfejlesztését is, így a fogyasztókkal interaktív, kétirányú kapcsolat kialakítására törekszik.
Olvasson tovább a legfrissebb híreink között!
A bevezetési kampányhoz használt microsite-on az érdeklődők lefoglalhatnak maguknak egyet az elérhető 500 darab Honor 6 készülék közül, mely a termékkínálat csúcsteljesítményű zászlóshajója. Ehhez – kötelezettségvállalás nélkül – be kell állniuk egy virtuális sorba úgy, hogy egy szelfit töltenek fel magukról. A kampánnyal a Honor görbe tükröt mutat azon konkurenseinek, melyek a hagyományos sorbaállás kényelmetlenségeit használják fel hírverésre. Célja az is, hogy a világ leghosszabb virtuális sorával bekerüljön a Guinness Rekodok könyvébe.