Kandji
,AI
,mesterséges intelligencia
,eszközkezelés
,IT-csapatok
,Apple
,vállalati IT
,adatvédelem
,automatizálás
,Kai
A Kandji új, mesterséges intelligenciával támogatott eszközkezelési asszisztense, Kai, az IT-csapatok munkáját hivatott egyszerűsíteni az Apple-eszközök kezelésében.
A Kandji, az Apple-eszközök vállalati kezelésére specializálódott szoftverszolgáltató, bemutatta legújabb AI-alapú eszközkezelési asszisztensét, a Kai-t. Ez az innovatív megoldás célja, hogy megkönnyítse az IT-csapatok munkáját az Apple-eszközök menedzselésében, miközben gyors hozzáférést biztosít természetes nyelvű lekérdezéseken keresztül az eszközökkel kapcsolatos információkhoz. A Kai nagy előnye, hogy lehetővé teszi a kevésbé technikai felkészültségű felhasználók számára is az egyszerűbb, hatékonyabb eszközkezelést.
Weldon Dodd, a Kandji globális megoldásokért felelős vezetője elmondta, hogy az IT-csapatoknak egyre nagyobb nyomással kell szembenézniük, miközben kevesebb erőforrással próbálnak helytállni. A Kai segíti őket abban, hogy időt takarítsanak meg és stratégiai projektekre koncentráljanak. Az asszisztens a Kandji meglévő Prism rendszerére épül, és megkönnyíti a lekérdezéseket azáltal, hogy a felhasználók természetes nyelven kérdezhetnek az eszközökről, például: „Mely eszközökön fut a Zoom?”.
A Kandji kiemelten foglalkozik az adatvédelemmel, biztosítva, hogy a Kai csak a szükséges adatokat használja fel, és minden adat titkosítva kerül kezelésre. Az AI nem tárol ügyféladatokat, és szigorú biztonsági protokollokat követ.
További friss Telefongurus hírek erre!
A Kai korai tesztelése 2024-ben indul, és várhatóan 2025-ben lesz elérhető szélesebb körben, ígéretes jövőt nyitva az AI és eszközkezelés területén.