A OnePlus bejelentett egy programot a zöld vonal problémájának megoldására, amely a vállalat AMOLED kijelzős modelljeit érinti.
Ez a probléma széles körben jelent meg a felhasználók, különösen az indiaiak körében, és ez a három lépésből álló terv ennek a megoldására irányul. A „OnePlus Green Line Gondmentes Megoldásnak” nevezett program a zöld csík problémáját fogja kezelni – amely a vállalat állítása szerint nem egyetlen ok, hanem tényezők kombinációja miatt van – a kijelző szerkezetének javításával, szigorú minőség-ellenőrzésekkel, és kiterjesztett garanciát kínál a kijelzőre.
Az első lépéstől kezdve az összes OnePlus AMOLED kijelzőn mostantól az Enhanced Edge Bonding Layer lesz, amely PVX élzáró anyagot használ. A PVX réteg gátként működik, idővel jelentősen lelassítja a nedvesség és az oxigén behatolását, ezáltal meghosszabbítja a kijelző élettartamát.
Másodszor, a vállalat szigorú minőség-ellenőrzési ellenőrzéseket végez, több mint 180 teszttel, amelyek extrém valós körülményeket szimulálnak. A kijelzőket a cég „Double 85” tesztjének is alávetik, amely 85°C-os hőnek és 85%-os páratartalomnak teszi ki a kijelzőt hosszabb ideig.
Végül a OnePlus élethosszig tartó garanciát kínál a kijelzőn megjelenő zöld csík problémája ellen minden új és régi okostelefon modelljére, és ez az első márka, amely ezt megtette. Ha a készülékednél ez a probléma jelentkezik, akkor is új kijelzőt kap, ha már lejárt a garancia.
A rettegett zöld vonal probléma az AMOLED panelt használó eszközöknél jelent problémát. Ez több márkát is érintett, köztük a Samsungot, a Google-t, a Vivot, a Nothingot, a Motorolát és még sok mást. A probléma pontos oka továbbra is ismeretlen, és amint a OnePlus említi, valószínűleg több tényező kombinációja okozza. Ha az eszközön ez a probléma jelentkezik, forduljon a gyártóhoz, függetlenül attól, hogy garanciális-e vagy sem.
További friss Telefongurus hírek erre!