A Samsung új reklámot tett közzé hajlítható okostelefonjai népszerűsítésére, de a videóban az Apple-t és az iPhone-felhasználókat sem kíméli.
Az új promóció azt sugallja, hogy az iPhone-tulajdonosok vakon követik az Apple-t, és ezzel a Samsung közvetve a saját készülékeit állítja szembe az Apple innovációival.
A Samsung szerint a hajlítható telefonjai innovatívabbak, mint az Apple megoldásai
Az Apple és a Samsung rendszeresen készítenek egymásnak szurkáló reklámokat. Nem ritka, hogy az Apple a Microsoftot is célkeresztbe veszi hasonló kampányokkal. Ezúttal azonban a Samsung „támadott” először egy új reklámmal. A reklám már elérhető az X-en (korábban Twitter) és más közösségi média platformokon. Az egyperces videóban a Samsung hajlítható telefonjait, köztük a Samsung Galaxy Z Fold6 és a Samsung Galaxy Z Flip6 modelleket mutatja be.
If you try to fit in, you won’t stand out.
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) November 21, 2024
????????????????????????????????????????????
???????????????????? ???? ????????????????????
???????????????????????????????????????????? #UpgradeYourUpgrade with #GalaxyAI pic.twitter.com/WtfWDFIVd2
A reklámban a Samsung kiemeli, milyen sokoldalúak és innovatívak hajlítható készülékei. Olyan szituációkat ábrázol, ahol a hajlítható kijelzők extra funkcionalitást nyújtanak, különösen a Samsung Galaxy AI funkcióival kiegészítve.
Miért sértheti az iPhone-felhasználókat a Samsung reklámja?
A reklámban a Samsung folyamatosan utal az Apple-re, az iPhone-ra és még az Apple Store-ra is. A videóban egy rejtélyes karakter, „Simon” megjelenése az Apple diktatórikus irányítására célozhat, és akár Steve Jobs-ra is utalhat. A reklám burkoltan azt sugallja, hogy az „iPhone-tulajdonosok szinte birkaként követik az Apple-t” (bár a videóban konkrétan nem hangzik el az „iSheep” kifejezés). Az üzenet azonban többször is erre utal.
Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!
A Samsung reklámja szerint az Apple feladta egykori „Be Different” (Légy más) filozófiáját, míg a Samsung azt üzeni: „Csináld a saját dolgod”. Ez azt próbálja sugallni, hogy ha egy felhasználó Samsung készüléket vásárol, akkor kilép az „Apple-diktálta világ” keretei közül, és saját útját járja.
A Samsung helyzete a piacon
Bár a Samsung erős pozíciót tart a globális okostelefon-piacon, az amerikai vásárlók továbbra is inkább az iPhone-t részesítik előnyben. Ezenkívül több kínai okostelefon-gyártó is folyamatosan csökkenti a Samsung részesedését a fejlődő piacokon. Ezek között a kihívások között a Samsung célja, hogy meggyőzze az iPhone-felhasználókat, hogy váltanak hajlítható okostelefonjaira. Az új reklámkampány is ezt a célt szolgálja.