A termelékenység egyik központja az Office alkalmazások, nyilvánvaló okokból. Itt vannak a legjobb irodai alkalmazások Androidra.
Az Office alkalmazások évek óta a termelékenység értékes központjai. Különféle célokra használjuk őket, beleértve a dokumentumok készítését, táblázatok és prezentációk készítését, valamint a folyamatok nyomon követését. Egyetlen hatékonyságnövelő csomag sem teljes nélkülük, és gyakorlatilag mindenki használja őket, még a gyerekek is.
Az Office "légköre" alig változott az elmúlt néhány évben. A meglévő alkalmazások javultak ezalatt az idő alatt, de hatalmas befektetésre van szükség ahhoz, hogy a bajnokokat letaszítsák a trónról. Ez egy olyan ökoszisztéma, amelybe nehéz bejutni. Itt vannak a jelenlegi legjobb irodai alkalmazások Androidra.
A legjobb irodai alkalmazások Androidra:
- AndrOpen Office
- Docs to Go
- Google Drive (Google Workspace)
- Microsoft Office
- Microsoft Remote Desktop
- OfficeSuite
- Polaris Office
- Quip
- SmartOffice
- WPS Office és PDF
AndrOpen Office
Ár: Ingyenes
Az AndrOpen Office a népszerű OpenOffice első Android-portja. Az Office alkalmazások teljes készletével érkezik, beleértve a szövegszerkesztőt, a táblázatkezelő funkciót, a prezentációs alkalmazást és néhány egyéb dolgot.
Ezenkívül kap egy rajzalkalmazást és egy egyenletszerkesztőt (a táblázatokhoz). Nem nagyon van miről beszélni, őszintén. Támogatja a legtöbb fájltípust, amelyekbe az átlagos ember élete során belefuthat, valamint számos további résfájltípust.
Teljesen nyílt forráskódú és ingyenes. Támogatja a felhőalapú tárolást a Google Drive, Box.com, Dropbox, OneDrive és saját személyes hardver számára, ha van ilyen. Ez egy erős ingyenes lehetőség még akkor is, ha itt-ott van néhány hiba.
Docs to Go
Ár: Ingyenes / 14,99 USD-ig
A Docs to Go egy régebbi, de bevált irodai alkalmazás, amely már jó ideje létezik. Még mindig kap új funkciókat és frissítéseket. Rendelkezik az alapokkal, például szövegszerkesztéssel, táblázatszerkesztéssel és prezentációszerkesztéssel. Kiválóan teszi lehetővé ezeket túl sok beállítás nélkül.
A fizetős verzió feloldja a jelszóval zárolt fájlok zárolását, mentést (és betöltést) a felhőalapú tárolóhelyekre, valamint fájlszinkronizálást az asztali számítógéppel. Nem minden helyzetben nagyszerű, de az egyik legstabilabb irodai alkalmazás.
Google Drive (Google Workspace)
Ár: Ingyenes / 1,99–299,99 USD havonta
A Google Drive olvasóink kedvence. Office alkalmazások teljes készletével rendelkezik, beleértve a PDF-nézegetőt, a Google Dokumentumokat, a Google Táblázatokat, a Google Diákat és természetesen a Google Drive-ot.
Hubként is funkcionál. Valójában csak egy felhőtároló alkalmazás, ahol megtekintheti fájljait, vagy újakat készíthet. A Google Drive-ban lévő bármely dokumentum megnyitása automatikusan megnyitja a megfelelő alkalmazást. Mindez teljesen ingyenes, hacsak nem kell bővítenie a Google Drive-tárat.
A Google nemrég ingyenessé tette Google Workspace-ajánlatát. További funkciókat és integrációkat ad a Gmailhez, és olyan dolgokat tartalmaz, mint például a csevegési funkció. Lehet, hogy személyes használatra kicsit sok, és nem tudjuk garantálni, hogy örökké ingyenes marad. Ez azonban továbbra is kiváló általános lehetőség, és jelenleg legalábbis ingyenes.
Microsoft Office
Ár: Ingyenes / 6,99–9,99 USD havonta
A Microsoft hosszabb idő után közzétette irodai alkalmazásait mobilra és gyakorlatilag azonnal a legjobbak közé kerültek. Ingyenesen letöltheti a Microsoft Word, az Excel és a PowerPoint programot. Funkcióik nagy része egy fillér fizetése nélkül elérhető.
Megnyithat és menthet fájlokat, használhatja a legtöbb szerkesztőeszközt és még sok mást. Ezeket a fájlokat a OneDrive-on keresztül szinkronizálhatja az asztalával. Kaphat Office 365-előfizetést, amely további funkciókat nyit meg. Az alapokhoz azonban nem szükséges.
Microsoft Remote Desktop
Ár: Ingyenes
A Microsoft Remote Desktop lényegében az, amit a név is mond. Lehetővé teszi Microsoft PC-jének távoli vezérlését mobileszközéről. Kell egy kis idő a beállításhoz, fel kell készítenie számítógépét a távoli hozzáférésre, majd csatlakoztatnia kell ehhez az apphoz. Ezek után azonban lényegében azt csinálhat, amit akar.
Ez magában foglalja az irodai szoftverek elérését a tényleges számítógépen. Furcsa megoldás, de teljesen törvényes. A Chrome Remote Desktop egy másik kiváló alkalmazás, amely alapvetően ugyanazt teszi. A Microsoft Remote Desktop még nem működik megfelelően Chromebookokon, de figyelje a jövőbeli frissítéseket, amelyek hozzáadhatják ezt a funkciót.
OfficeSuite
Ár: Ingyenes / 19,99–29,99 USD
Az OfficeSuite sok ember kedvence régóta. Az alkalmazás sokat változott a kezdeti időkhöz képest. Jelenleg úgy tűnik, hogy a fejlesztők a Google Drive-hoz vagy a Microsoft OneDrive-hoz közelebb állóvá alakítják át a csomagot, így az irodai környezet mellett felhőalapú tárolási megoldást is kínálnak.
A legtöbb alapvető funkció elérhető az ingyenes verzióban, és ez jó hír. A fizetős verzió lehetővé teszi a PDF-szkennelést, a Microsofttal kompatibilis betűkészletet, a helyesírás-ellenőrzőt és a további dokumentumtámogatást.
Ez az egyik legjobban használható irodai alkalmazás, egyben a legdrágábbak közé tartozik. A pro verzió 19,99 dollárba kerül, míg a továbbfejlesztett pro verzió 29,99 dollárba kerül. Mindkettő egyszeri fizetési lehetőség, nem pedig előfizetés.
Polaris Office
Ár: Ingyenes / havi 3,99 USD / havi 5,99 USD
A Polaris Office nagyon hasonlít az OfficeSuite-hoz. Régen jó, egyszerű irodai programcsomag volt. Az alkalmazás már nem egyszerű vagy kicsi. Rengeteg funkcióval rendelkezik, beleértve az alapokat, a jegyzetelést, a dokumentumkeresést, a titkosított fájlokat és a különféle formátumok támogatását. Ez magában foglalja a PDF és a Microsoft dokumentumokat.
Az ingyenes verzió reklámokkal tűzdelt. Havi 3,99 és 5,99 dolláros előfizetés is választható igény szerint. Ez további funkciókat biztosít, például több mint három eszközön való használatát, valamint extra felhő-tárhelyet. Az előfizetéses modellek nem túl jók, de az ingyenes verzió is megfelelő az egyszerű dolgokhoz, amíg nem bánja a reklámokat.
Quip
Ár: Ingyenes
A Quip az egyik újabb irodai alkalmazás a listán, egyike a kevés ingyeneseknek. Kicsi, de megfelelő funkciókészlettel rendelkezik. Ez magában foglalja a dokumentumokon másokkal való együttműködés lehetőségét is, ez csevegés formájában működik, amellyel dokumentumok szerkesztése közben beszélgethet az emberekkel.
Támogatást kap továbbá a táblázatokhoz, az eszközök közötti szinkronizáláshoz, az offline támogatáshoz és a különféle exportálási lehetőségekhez. Felhőalapú tárolási támogatással is rendelkezik. A Quip nem olyan régóta létezik, mint más irodai alkalmazások, de jobb, mint sok közülük.
SmartOffice
Ár: Ingyenes
A Smart Office 2 a ritka ingyenes irodai alkalmazások egyike. Az alkalmazás eredetileg pénzbe került, azonban egy ponton úgy döntöttek a fejlesztők, hogy ingyenessé teszik. Az elvárásoknak megfelelően minden alapvető funkcióval rendelkezik, beleértve a szövegszerkesztést, a táblázatokat és a prezentációkat. 2013-tól és visszafelé is támogatja a Microsoft Office dokumentumokat.
Használhatja PDF fájlok, egyes képfájlok, valamint WMF és EMF fájltípusok megtekintéséhez (és mentéséhez). A felület tiszta és egyszerű. Jó választás azoknak, akiknek nincs szükségük sok opcióra.
WPS Office és PDF
Ár: Ingyenes / 29,99 USD évente
A WPS Office-t egykor Kingsoft Office-nak hívták. A névváltoztatás ellenére továbbra is az egyik legnépszerűbb irodai alkalmazás Androidon. Egyes funkciók közé tartozik a PDF-fájlok megtekintése és konvertálása, az alapvető dolgok (dokumentumok, táblázatok, prezentációk) elvégzése és egyebek.
Ezenkívül támogatja a vezeték nélküli nyomtatást, a Microsoft fájltípusokat és 46 nyelvet. A WPS a legjobb ingyenes irodai alkalmazások közé tartozik. Opcionálisan elérhető előfizetés is, amely magában foglal olyan dolgokat, mint a felhőalapú tárolás, de ez nem szükséges, ha már használja a Google Drive-ot vagy más megoldásokat.
Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!