
Az Apple az új TikTok kihívással futótűzként terjedő trenddé alakítja az AirPods Pro ’Jump’ kampányát.
További friss Telefongurus hírek erre!
Vasárnap az Apple bemutatta az AirPods Pro új „Jump” hirdetését, amely szerint a vezeték nélküli fülhallgatók sokoldalúsága segít abban, hogy „a világot játszótérré változtassa”. Ezen új hirdetés mellett az Apple egy „Jump” kampányt is kezdett a TikTok-on, népszerű alkotókkal összefogva az AirPods Pro népszerűsítéséhez.
Az Applnek van saját TikTok fiókja, de a hirdetési kampányok lebonyolításán kívül nem túl aktív. Az AirPods Pro-ra összpontosító új „Jump” kampány azonban kissé eltér, mivel az Apple saját videóinak létrehozásával arra ösztönzi a TikTok többi felhasználóját, hogy vegyenek részt benne.
Az Apple hivatalos TikTok fiókja hat videót tett közzé különböző alkotókkal a „Jump” kampány részeként. Minden videó kiemeli az AirPods Pro-t, az ugrókötelet, valamint a TikTok különféle szerkesztési hatásainak és trendjeinek megvalósítását. Az AirPods Pro „Jump” kampánya a „Fallin’ Apart (Feat. Denzel Curry & Pell) ”dalra épül.
A zene az #AirPodsJUMP hashtaggel kombinálva már vírusként terjed a TikTokon, miközben felhasználók ezrei csatlakoznak a kihíváshoz. Néhány felhasználó az #AirPodsJUMP címkét is csak videóleírásaiba helyezi, hogy megpróbálja kijátszani az algoritmust, ami legalább az Apple számára némi promóciót nyújt.
Watch on TikTok
Watch on TikTok
Watch on TikTok
Watch on TikTok
A cikkhez kapcsolódó linkek: