Alig nő idén a mobilalkalmazások piaca

2022.08.23| Safe betting sites

A globális mobilalkalmazások piacának növekedése 2022-ben várhatóan lelassul.

Az alkalmazáspiac mérete óriási mértékben nőtt az elmúlt két évben, részben a járvány miatt. A SafeBettingSites.com által bemutatott számok szerint azonban a globális alkalmazáspiac 2022-ben várhatóan mindössze 5,7%-kal fog növekedni. Ehhez képest a piac 2021-ben 25,7%-kal nőtt.

Az alkalmazáspiac 420,7 milliárd dollár bevételt fog hozni 2022-ben

Alig nő idén a mobilalkalmazások piaca

Forrás: Statista

A Statista-n elérhető adatok szerint a globális alkalmazáspiac várhatóan 420,73 milliárd dollár bevételt produkál 2022-ben. A bevételek többsége a hirdetésekből származik majd. A számok szerint a mobil appok 214,9 milliárd dollárt fognak keresni reklámokból, ami a teljes bevétel 51%-át teszi ki. Az alkalmazáson belüli vásárlások 200,6 milliárd dollár bevételt jelentenének, míg a fizetős alkalmazásokból származó bevétel csak 5,23 milliárd dollárt tesz ki. Meg kell jegyezni, hogy a fizetős alkalmazások bevételének nagy része a játékokból származik.

A mobilalkalmazások piacáról származó éves bevétel mindössze 215,86 milliárd dollár volt. Így a piac mérete a következő négy évben csaknem megkétszereződött. 2019-ben az éves bevétel 253,02 milliárd dollárra nőtt, ami 17%-os növekedést jelent. Az igazi növekedés azonban 2020-ban következett be, amikor a piac elképesztő mértékben, 25%-kal nőtt, és az éves bevétel 316,6 milliárd dollár lett. A piac 2021-ben is fenntartotta a növekedési ütemet, miközben tovább nőtt, 25,7%-kal, 397,94 milliárd dolláros bevétellel.

Böngésszen tovább legfrissebb híreink között! Böngésszen tovább legfrissebb híreink között!

Az éves növekedési ütem azonban 2022-ben várhatóan drasztikusan, 5,7%-ra csökken. A következő években a mobilalkalmazások piaca is hasonló növekedési visszaesést vár. A Statista előrejelzései szerint a 2022-es 420,73 milliárd dollárról 2026-ra 542,89 milliárd dollárra nő az említett piac. Ezek a számok mindössze 29%-os növekedést jelentenek négy év alatt. Ehhez képest a piac 95%-kal nőtt 2018 és 2022 között.

A reklámok részesedése a bevételből enyhén csökkent

2018-ban a reklámból származó bevétel a teljes bevétel 56,3%-át tette ki, míg az alkalmazáson belüli vásárlások a teljes bevétel 42,4%-át. 2022-ben a reklámok részesedése a teljes bevételből várhatóan 51%-ra csökken. Eközben az alkalmazáson belüli vásárlásokból származó bevétel százalékos aránya várhatóan 47,7%. Az előrejelzések szerint ez a részvényeloszlás a következő években is változatlan marad.

 

A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

2024.10.14
| Android Authority
Mostantól a Samsung telefonokon is hozzáadható a Google Wallet csempéje a Gyorsbeállításokhoz.
Samsung Galaxy S24: ritka kivétel a zászlóshajók között

Samsung Galaxy S24: ritka kivétel a zászlóshajók között

2024.11.08
| 9to5Google
A Samsung Galaxy S24 egy ritka kivételként került be a világszerte eladott legnépszerűbb okostelefonok top 10-es listájára, domináltak az olcsóbb modellek.
Kedves iPhone felhasználók: üdv 2010-ben, a Samsung már várt rátok!

Kedves iPhone felhasználók: üdv 2010-ben, a Samsung már várt rátok!

2024.09.17
| SamMobile
A cikk a SamMobile szerzője, Adnan Farooqui szubjektív véleményét tartalmazza.
Kiszivárogtak az iPhone SE 4 specifikációi, ára és megjelenési hónapja!

Kiszivárogtak az iPhone SE 4 specifikációi, ára és megjelenési hónapja!

2024.10.28
| Phone Arena
Az Apple következő, megfizethető okostelefonja, az iPhone SE 4 várhatóan decemberben lép tömeggyártásba, és a pletykák szerint jelentős fejlesztést hoz az iPhone SE 3-hoz képest.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Ön mennyire márkahű telefon vásárlása esetén?


ragaszkodok a megszokott márkámhoz
vásárlás esetén teljesen mindegy számomra a márka
először a megszokott márkám kínálatát nézem meg, de megnézem a teljes kínálatot



Korábbi szavazások eredményei