A középkategóriás OnePlus Nord N10 5G és az N100 már nagyon népszerű az Egyesült Államokban.
Míg a OnePlus kétségtelenül sok csalódást okozott tavaly az olcsó modell váró amerikai rajongóinak azzal, hogy a vállalat legújabb csúcskategóriás okostelefonjait magasabb áron adta el, mint elődeit és nem tette elérhetővé a megfizethető középkategórás Nordot, ez utóbbi család második és harmadik tagja a család a múlt hónapban sok mosolyt csalt a régió sok fogyasztójára.
A rendkívül kedvező árú OnePlus Nord N10 5G és N100 hivatalosan is elérhető az Egyesült Államokban, mind gyári kártyafüggetlen, mind pedig szolgáltatóspecifikus változatban, és egy piackutató cég szerint a két készülék elképesztő népszerűséget szerzett egy mobilszolgáltatónál.
Bár a kisebbek közé tartozik, de a Metro by T-Mobile még mindig elég nagy ahhoz, hogy egyedül 2021-ben több mint kétmillió Nord szállítmányt tudjon eladni, legalábbis abban az esetben, ha a középkategóriás és kiváló ár-érték arányú duó megtartja jelenlegi részesedését a cég teljes eladásában. Ffüggetlenül attól, hogy a OnePlus az egymillió vagy a hárommilliós határhoz közelebb zárja az évet, a vállalat mindenképpen kedvezően kezdte a magenta színű vállalat tulajdonában lévő kártyás csomagos szolgáltatónál.
A csak 4G-t használó OnePlus Nord N100 és a Nord N10 5G a márka első olyan eszközei, amelyet a népszerű, de kihívásokkal teli amerikai kártyás csomagos kínálaton keresztül lehet megvásárolni. Nem kis teljesítmény, hogy a cégnek sikerült megugrania a Metro teljes árbevételének 15 százalékát a semmiből.
Természetesen ez most hivatalosan a "legnagyobb részesedés, amelyet a OnePlus valaha látott egy amerikai szolgáltatónál", messze meghaladva az okostelefon gyártó eddigi T-Mobile és Verizon számait. A két Nord megfelelő szintű érdeklődést váltott ki a Metro anyacégénél is, így hamarosan kisebb szállítmányok érkezhetnek a T-Mobile üzleteibe is.
A dolgok jelenlegi állása szerint a OnePlus gyorsan a Motorola prepaid középkategóriás trónjának fő versenyzőjévé válik.