A nagyobbik dél-koreai gyártó bemutatott öt új reklámot, amely végre nem az Apple szivatásáról szól.
A nagyobbik dél-koreai gyártó bemutatott öt új reklámot, amely végre nem az Apple szivatásáról szól. Persze vásárlóként jól szórakozunk azokon a spotokon, ahol a gyártók egymást szólják le és különféle módokon próbálják bemutatni, a másik miért sokkal rosszabb, ám tény és való, hogy nem ez lenne az elsődleges szempont egyetlen telefon vásárlásánál sem. A Bathroom, a Career és a Phone Flippers nevű reklámok a Samsung Galaxy S5 legfőbb funkcióira összpontosítanak, így a vízálló burkolatra, a rendkívül hosszú készenlétet biztosító akkumulátorra és a privát módra. A cég egyértelműen arra pályázik, hogy minél több S5-öt eladjon, még az LG G3 és az Apple iPhone 6 piacra kerülése előtt.