Bár nem volt túl nehéz és bonyolult, de a 9to5Mac munkatársai a lustábbaknak kiszámolták, miért nem éri meg a gyártói biztosításért kifizetni az Apple által kért árat.
Alapigazság, hogy minden műszaki cikkre kell garancia, az esetlegesen ebbe nem beletartozó károkra pedig mindenképp érdemes biztosítást kötni. Ezt vezette be nem is olyan régen a cupertinoi vállalat Apple Care néven. A WSJ egy betört Apple iPhone 6 javításának példáján keresztül illusztrálja, amelyek alátámasztják, hogy nem mindig éri meg az első biztosítást megfizetni. Az Apple Care nélkül a kijelző cseréje 109 dollárba kerül az Apple-nél, azonban a biztosítással csak 79 dollár, ám már ki lett fizetve a 99 dolláros ár, tehát összesen 178 dollárba került a csere. Persze a teljes telefont is tönkre lehet tenni, ha ez kétszer előfordul, az Apple Care sok pénzt megspórolhat nekünk.
Jól járhatnak még a Macbook tulajdonosok a biztosítással, ugyanis ezeket a gépeket javítani sokszor rendkívül drága. Richard Thaler, a Chicagoi Egyetem ismert, neves közgazdásza egy jó tanácsa: „Minden alkalommal, amikor valaki megpróbál egy biztosítást eladni neked, mondj nekem és tedd azt a pénzt félre. Némi szerencsével rengeteg pénz összegyűlik a számlán vagy a párnahuzatban, mire tényleg bekövetkezik a gond.