Bár nem volt túl nehéz és bonyolult, de a 9to5Mac munkatársai a lustábbaknak kiszámolták, miért nem éri meg a gyártói biztosításért kifizetni az Apple által kért árat.
Kattintson ide a Telefonguru legfrissebb híreiért!
Alapigazság, hogy minden műszaki cikkre kell garancia, az esetlegesen ebbe nem beletartozó károkra pedig mindenképp érdemes biztosítást kötni. Ezt vezette be nem is olyan régen a cupertinoi vállalat Apple Care néven. A WSJ egy betört Apple iPhone 6 javításának példáján keresztül illusztrálja, amelyek alátámasztják, hogy nem mindig éri meg az első biztosítást megfizetni. Az Apple Care nélkül a kijelző cseréje 109 dollárba kerül az Apple-nél, azonban a biztosítással csak 79 dollár, ám már ki lett fizetve a 99 dolláros ár, tehát összesen 178 dollárba került a csere. Persze a teljes telefont is tönkre lehet tenni, ha ez kétszer előfordul, az Apple Care sok pénzt megspórolhat nekünk.
Jól járhatnak még a Macbook tulajdonosok a biztosítással, ugyanis ezeket a gépeket javítani sokszor rendkívül drága. Richard Thaler, a Chicagoi Egyetem ismert, neves közgazdásza egy jó tanácsa: „Minden alkalommal, amikor valaki megpróbál egy biztosítást eladni neked, mondj nekem és tedd azt a pénzt félre. Némi szerencsével rengeteg pénz összegyűlik a számlán vagy a párnahuzatban, mire tényleg bekövetkezik a gond.