A Samsung Galaxy S20 család fantasztikus kijelzőket hozott.
Az OLED panelek nagyon fényesek, elképesztően széles színtartományt támogatnak, 120Hz-es frissítési ráta érhető el az igazán gördülékeny működéshez, játékhoz. A telefonok azonban a nagy méretű kijelzők és hátlap miatt igencsak törékenyek és ezen nem segít a többi év óta tartó üveghez való ragaszkodás sem.
Ahogy az az alábbi videón is látszik, a Galaxy S20, Galaxy S20+ és az Ultra kijelzőin nem sok minden segít, ha telefonos beszélgetés magasságból véletlen kiesnek a kézből, majd a járdán érnek földet.
Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy óvatosnak kell lenni, valamint az 1000 euró feletti telefonokra különösképpen nem árt extra védelmet venni akár biztosítás, akár fizikai védelem képében. Ha mégis megtörtént a gond, akkor a kijelzők cseréjének ára így alakul:
- Samsung Galaxy S20 Ultra 5G: $279
- Samsung Galaxy S20+ 5G: $259
- Samsung Galaxy S20 5G: $239
Ehhez kapcsolódik, hogy a koronavírus miatt kibővített ügyfélszolgálatot és garanciális szolgáltatásokat indított a Samsung. Az új lehetőségek között elérhető lesz az egyszerű telefonos ügyintézésen kívül a mobilok ingyenes el- és visszaszállítása. Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti az ügyfélszolgálattól, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását. Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás nem talál megoldást, az otthonuk kényelméből kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését.
A felhasználók a cég szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a telefonjukat, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát. A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a gyártó weboldalán és a 06-80-726-7864 telefonszámon érhetők el.