Átalakul a Sony Ericsson!

2009.09.03
Címkék:

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. 

 

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. A vállalat a vizuális megjelenés, valamint a márka értékeinek továbbfejlesztésével megteremti a Communication Entertainment (Szórakoztató Kommunikáció) márkát. A vállalat emellett megerõsítette, hogy átveszi a Sony új ’make.believe’ márkaüzenetét a fogyasztói kommunikáció minden vonatkozásában, megerõsítve a Sony vállalattal való együttmûködését és szórakoztatás iránti elkötelezettségét.

 

Átalakul a Sony Ericsson!

„A kommunikáció és a szórakoztatás összekapcsolása már a vegyesvállalat alapításának idején is a Sony Ericsson célkitûzése volt. A ’make.believe’ szlogen összekapcsolja a Sony Ericssont a Sony Group vállalataival, és utal a kommunikáció és a szórakoztatás összetartozására. Márkánk átalakításával és a ‘make.belive’ átvételével a fogyasztók figyelmét még inkább szórakoztatási ajánlatainkra kívánjuk irányítani” – mondta Cathy Davies, a Sony Ericsson globális márkastratégiájáért felelõs igazgatója.

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

Átalakul a Sony Ericsson! 

 

A Sony Ericsson világszerte ismert ’liquid identity’ logóját hét új színvariációval és az új ’liquid energy’ áramlattal bõvíti, amely játékosabbá és vonzóbbá teszi a megjelenést a digitális porondon. A vállalat nyitottabb és érdeklõdõbb lesz, még inkább bevonja a fogyasztókat, nagyobb hangsúlyt fektetve a digitális és közösségi médiacsatornákra.

Idén õsszel stratégiai marketingkampányok sorozata vezeti be a Sony Ericsson új vizuális arculatát és a ’make.believe’ szlogent. Ennek része az új Satio, Aino és Yari telefonokhoz készült ’spark something’ vírusmarketing-kampány, illetve egy globális aktivizáló kampány, mellyel a Sony Ericsson – a 2010-es FIFA Világbajnokság fõ telefonszponzoraként – a futballrajongók figyelmét kívánja megragadni világszerte.



A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



Samsung Galaxy S24: ritka kivétel a zászlóshajók között

Samsung Galaxy S24: ritka kivétel a zászlóshajók között

2024.11.08
| 9to5Google
A Samsung Galaxy S24 egy ritka kivételként került be a világszerte eladott legnépszerűbb okostelefonok top 10-es listájára, domináltak az olcsóbb modellek.
A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

A Google Wallet végre Samsungon is elérhető a redőnyből

2024.10.14
| Android Authority
Mostantól a Samsung telefonokon is hozzáadható a Google Wallet csempéje a Gyorsbeállításokhoz.
Vékonyabb, mint valaha: jön az iPhone 17 Air, de nagy árat fizetünk érte

Vékonyabb, mint valaha: jön az iPhone 17 Air, de nagy árat fizetünk érte

2024.11.09
| 9to5mac
Az Apple hamarosan bemutathatja az iPhone 17 Airt, amely a dizájnt minden más elé helyezi.
Kiszivárogtak az iPhone SE 4 specifikációi, ára és megjelenési hónapja!

Kiszivárogtak az iPhone SE 4 specifikációi, ára és megjelenési hónapja!

2024.10.28
| Phone Arena
Az Apple következő, megfizethető okostelefonja, az iPhone SE 4 várhatóan decemberben lép tömeggyártásba, és a pletykák szerint jelentős fejlesztést hoz az iPhone SE 3-hoz képest.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Ön mennyire márkahű telefon vásárlása esetén?


ragaszkodok a megszokott márkámhoz
vásárlás esetén teljesen mindegy számomra a márka
először a megszokott márkám kínálatát nézem meg, de megnézem a teljes kínálatot



Korábbi szavazások eredményei