Átalakul a Sony Ericsson!

2009.09.03
Címkék:

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. 

 

A Sony Ericsson ma jelentette be üzleti átalakulásának újabb állomását. A vállalat a vizuális megjelenés, valamint a márka értékeinek továbbfejlesztésével megteremti a Communication Entertainment (Szórakoztató Kommunikáció) márkát. A vállalat emellett megerõsítette, hogy átveszi a Sony új ’make.believe’ márkaüzenetét a fogyasztói kommunikáció minden vonatkozásában, megerõsítve a Sony vállalattal való együttmûködését és szórakoztatás iránti elkötelezettségét.

 

Átalakul a Sony Ericsson!

„A kommunikáció és a szórakoztatás összekapcsolása már a vegyesvállalat alapításának idején is a Sony Ericsson célkitûzése volt. A ’make.believe’ szlogen összekapcsolja a Sony Ericssont a Sony Group vállalataival, és utal a kommunikáció és a szórakoztatás összetartozására. Márkánk átalakításával és a ‘make.belive’ átvételével a fogyasztók figyelmét még inkább szórakoztatási ajánlatainkra kívánjuk irányítani” – mondta Cathy Davies, a Sony Ericsson globális márkastratégiájáért felelõs igazgatója.

További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide! További friss mobiltelefonos hírek! Kattintson ide!

Átalakul a Sony Ericsson! 

 

A Sony Ericsson világszerte ismert ’liquid identity’ logóját hét új színvariációval és az új ’liquid energy’ áramlattal bõvíti, amely játékosabbá és vonzóbbá teszi a megjelenést a digitális porondon. A vállalat nyitottabb és érdeklõdõbb lesz, még inkább bevonja a fogyasztókat, nagyobb hangsúlyt fektetve a digitális és közösségi médiacsatornákra.

Idén õsszel stratégiai marketingkampányok sorozata vezeti be a Sony Ericsson új vizuális arculatát és a ’make.believe’ szlogent. Ennek része az új Satio, Aino és Yari telefonokhoz készült ’spark something’ vírusmarketing-kampány, illetve egy globális aktivizáló kampány, mellyel a Sony Ericsson – a 2010-es FIFA Világbajnokság fõ telefonszponzoraként – a futballrajongók figyelmét kívánja megragadni világszerte.



A cikkhez kapcsolódó linkek:
messenger whatsapp facebook twitter email




Új és Használt GSM kiemelt ajánlatok



iOS 26.2: Négy újítás, amit minden nap használni fogsz

iOS 26.2: Négy újítás, amit minden nap használni fogsz

2025.12.12
| 9to5mac
Az új iOS 26.2 frissítés tele van olyan fejlesztésekkel, amelyek érezhetően kényelmesebbé teszik a mindennapi iPhone-használatot.
A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

A Galaxy S23 Ultra 10x zoomját hiányolja minden fotós – miért volt ez a Samsung egyik legjobb kameramegoldása?

2025.11.14
| SamMobile
A 10x optikai zoommal felszerelt Galaxy S23 Ultra egyedi hardveres előnyeit a Samsung azóta sem tudta teljesen pótolni, pedig ez volt az a funkció, ami valóban különlegessé tette az Ultrát.
7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

7 hatalmas újítás, amiért a Galaxy S26 Ultra minden eddigi Samsungot lekörözhet

2025.10.29
| Phone Arena
A Samsung hamarosan bemutatja legújabb csúcskészülékét, a Galaxy S26 Ultra modellt, amely már most hatalmas izgalmat váltott ki a technológiai világban.
Honor Magic 8 Pro globális premier: a standard modell rejtélyesen eltűnt

Honor Magic 8 Pro globális premier: a standard modell rejtélyesen eltűnt

2025.12.01
| Android Central
A gyártó világszerte bemutatta a Magic 8 Pro-t, de a sima Magic 8 sehol sincs – kérdés, hogy később érkezik-e, vagy kizárólag a kínai piacnak szánták.

TELEFONOK GYORSLISTA
Márka :

Tipus :


HÍRLEVÉL

Feliratkozás a Telefonguru ingyenes hírlevelére

Elfogadom az Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatót Ezt a webhelyet a reCAPTCHA védi. A Google adatvédelmi irányelve és a szolgáltatási feltételek érvényesek.


SZAVAZÁS

Milyen telefontokkal védi telefonját?


nem használok tokot
a lehető legolcsóbbat veszem
designos tokot használok
a legnagyobb védelmet nyújtó tokot veszem



Korábbi szavazások eredményei